Catrice Crushed Crystals 03 Shooting Star Review

Crushed Crystals Shooting Star

Het heeft een tijdje geduurd, maar nu is ook Catrice op de Liquid Sand kar gesprongen met hun Crushed Crystals lijn. Afgelopen weekend viel mijn oog op Shooting Star. Shooting Star is een kleur die me nooit echt was opgevallen, maar prachtig leek op het nagelwiel in de winkel. Ik besloot het erop te wagen en gooide hem toch in mijn winkelmandje. Vandaag de review. 

Crushed Crystals Shooting Star

Ik vind de kwastjes heel erg gemakkelijk werken. De ronde bovenkant zorgt er ook voor dat je de lak heel makkelijk kan aanbrengen. Goed zo van Catrice!

Crushed Crystal Shooting Star

Shooting Star is een prachtige fuchsia kleur met glitters en dekt in 2 laagjes. Het liquid sand effect vond ik niet zo sterk bij dit lakje, want hij droogt vrij glanzend op. Persoonlijk vind ik dit niet echt een nadeel. Als je echt van een matte finish houdt, kan dit wel een domper op de feestvreugde zijn.

Zonder topcoat bleef Shooting Star gemakkelijk 3 à 4 dagen zitten zonder chip.

De Crushed Crystals kosten € 3,39 en zijn o.a. te koop bij Kruidvat.

4 thoughts on “Catrice Crushed Crystals 03 Shooting Star Review

Geef een reactie

