Ikea shoplog

Ikea shoplog

Hey allemaal! Het is vrijdag, de werkweek zit er eindelijk op en vandaag heb ik een shoplog in de aanbieding voor jullie.

Afgelopen maandag had ik een vrije dag en stond er een bezoekje naar de ikea op de planning. Het was een doordeweekse maandag en heel rustig, dus ik heb best veel gekocht. Kijk je even mee naar mijn aankopen?

 Ikea shoplog

Deze Kassett dozen waren eigenlijk de reden van ons tripje. In plaats van de gebruikelijke 9,99 betaalde je slechts 5,99 voor twee. Het in elkaar zetten van de dozen is trouwens best een priegelwerkje, maar het is het wel waard.

Ikea shoplog

Ik heb eindelijk terug een deftig werkplekje! Nadat mijn vorige bureau de geest had gegeven, heb ik een hele periode gewerkt aan een behangtafel. Het Linmonn tafelblad was slechts 14, 99 en de Lerberg schragen elk 5 euro.

Ikea shoplog

Dit Expedit kubusje van 12,99 is ideaal om mijn kacheltje op te plaatsen.

Ikea shoplog

Ik was al een tijdje op zoek naar een dergelijk klembord en net wanneer je het niet meer verwacht, bots je er opeens op. Hiermee kan je heel veel kanten uit. En wat meer is: hij kan rechtstaan. Superhandig!

Ikea shoplog

Sinds de renovatie van mijn vloer waren tapijten een grote no-go wegens te glad. Dankzij deze stopp antislipstrip -wat een naam ook- is dat nu verleden tijd! Deze had ik mee naar huis voor slechts 2,50.

Dit waren al mijn geshopte spulletjes van de ikea. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Ga jij vaak naar de ikea?

Birgit x

3 thoughts on “Ikea shoplog

Geef een reactie

