Aveda Rehydrating Lip Glaze 905 Coral Sea Review

Aveda Rehydrating Lip Glaze

Vandaag review ik voor jullie deze Aveda Lip Glaze. Aveda kende ik al als skincaremerk, maar ik wist niet dat ze ook make-up in hun assortiment hadden. De Lip Glaze belooft alvast je lippen te hydrateren en fijne lijntjes te vervagen. Ik ben benieuwd!

Aveda Rehydrating Lip Glaze

De verpakking vind ik mooi met de matte zilveren dop en doorzichtige huls. Je ziet onmiddellijk welke kleur je in handen hebt.

Aveda Rehydrating Lip Glaze

De Lip Glaze heeft een sponsapplicator, werkt prima!

Aveda Rehydrating Lip Glaze

Dit is kleur nummer 905 Coral Sea, een prachtig koraalkleurtje.

Aveda Rehydrating Lip Glaze

Hier zie je mijn lippen zonder product.

Aveda Rehydrating Lip Glaze

En hier zie je mijn lippen met de Rehydrating Lip Glaze. Zoals je merkt is de glans heel subtiel, top! De pigmentatie verrast me wel, die vind ik beter dan verwacht.

Ik ben normaal niet zo van de lipglossjes, omdat ik ze over het algemeen te plakkerig vind. Aveda brengt daar met deze Rehydrating Lip Glaze zeker verandering in. Ze hydrateren je lippen zonder een plakkerig gevoel te geven. De muntsmaak in de gloss is aanwezig, maar heel subtiel. De geur bij het openen daarentegen is wel erg minty.

Tot zover het goede nieuws, want 22 euro voor 7 gram vind ik absurd veel geld. Jammer!

Gebruik jij soms Aveda make-up? Laat maar weten bij de reacties!

Birgit x

 

Geef een reactie

