H&M Home naar België + wishlist

H&M Home

Jahaa, je leest het goed. Eindelijk is het zo ver: H&M Home komt naar België! In de herfst van 2014 opent de allereerste H&M winkel met Home collectie de deuren op de Vrijdagmarkt in Gent. Op diezelfde Vrijdagmarkt komt er ook een Primark dit najaar. Dat schreeuwt om een kleine citytrip naar Gent.

Voorlopig blijft het nog bij dromen en wishlists maken. Vandaag deel ik met jullie mijn favorieten. Benieuwd? Lees dan snel verder!

 

H&M Home

Hoe schattig zijn deze bordjes en mokken? Deze zou ik zeker graag in huis halen. De bordjes en mokken zijn elk aan €4,95 te koop.

H&M Home

H&M Home heeft een grote collectie kussens. Heaven voor een kussenliefhebber als ikzelf. Dit zijn mijn favorieten: die met het konijn kost €4,95, het okergele kussen is momenteel in promotie. De prijs daarvan is nu €3,95. Koopje! De twee andere kussens kostten €7,95. Dat vind ik ietwat aan de dure kant, maar ze zijn zo leuk.

H&M Home

Diezelfde kussens kan ik vervolgens heel handig deponeren in deze metalen mand.Staat ontzettend leuk! Deze mand heb je al in huis voor slechts€9,95.

H&M Home

Ik heb altijd kapstokken te kort, dus deze haakjes zijn zo welkom. Een set van 2 kost €4,95.

H&M Home

Het is geen geurkaars, maar het staat wel heel leuk in je interieur. Deze kost ook €4,95.

 

H&M Home

 

Op de een of andere manier slaag ik er altijd in om al mijn ringen te verliezen. Deze ringhouder zou daar komaf mee moeten maken. Ideaal ook om je pronkstukken op uit te stellen. Dit schattige olifantje kost €9,95.

Voilà, dit was mijn wishlist. Kopen jullie soms bij H&M Home? Laat het maar weten bij de comments.

Birgit x

 

One thought on “H&M Home naar België + wishlist

Geef een reactie

