New in: shoes

New In

Vorige woensdag ging ik nog eens shoppen met de mama. Na maanden revalideren van een zware knieoperatie is ze eindelijk stabiel genoeg om grotere stukken te wandelen. Dus wij op naar de Bel&Bo, want er slingerden nog een paar kortingsbonnen rond in huis. Eerlijk is eerlijk: ik had geen hoge verwachtingen, maar ik heb toch deze pareltjes kunnen scoren.

New In

Ik wist trouwens helemaal niet dat ze ook schoenen verkopen in de Bel&Bo. Deze zijn van het merk Diving. Het was het allerlaatste paar en dan nog in mijn maat. Score!

New In

De camera doet de kleur een beetje onrecht aan. Hier lijkt de kleur nogal flets. In het echt is het meer een soort van heel licht pastelgroen.

New In

Ik ben geen hakkenmadam, maar de hoogte van deze wedges zijn verwaarloosbaar. Ze lopen trouwens héérlijk. Ik ben er echt zo ongelooflijk blij mee!

De prijs was oorspronkelijk 35 euro en dankzij de kortingsbonnen is deze nog gezakt tot 25 euro. Koopje!

Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn nieuwe aanwinsten te zien. Gaan jullie soms winkelen bij de Bel&Bo?

Birgit x

Geef een reactie

