Garnier Micellair Reinigingswater Review

Garnier micellair water

Hey iedereen. Het is maandag en vandaag review ik voor jullie dit Micellair water van Garnier. Hiervoor gebruikte ik die van Loreal en daar was ik best tevreden over, dus ik ben heel benieuwd naar deze van Garnier!

Garnier micellair water

Garnier belooft alvast een heleboel. Dit micellair water zou geschikt zijn voor de gevoelige huidjes en zou je make-up mild verwijderen zonder te irriteren. Daarnaast kan je het niet alleen gebruiken voor je gezicht, maar ook voor je ogen en lippen. Dat klinkt alvast top!

Nu: wat doet micellair water precies? Garnier omschrijft het als volgt:

“Micellen, afkomstig uit de farmacie, zijn reinigende deeltjes die als een magneet onzuiverheden, make-up en talg op de huid aantrekken en zo van de huid verwijderen, zonder te wrijven.”

Garnier micellair water

De klikdop vind ik prima werken. Hij sluit ook heel goed af. Ondanks de goeie klikdop moet je hem niet meenemen op reis, daarvoor is de fles te zwaar. Deze kanjer is met zijn 400 ml lekker groot. Ondanks zijn grootte ligt de fles best gemakkelijk in de hand. Ik ben alvast grote fan van het design: helemaal mijn ding dit.

Garnier micellair water

De ingrediëntenlijst leert me alvast dat er inderdaad geen parfum en parabenen inzitten, zoals beloofd. De ingrediënten zijn trouwens bijna identiek aan die van het micellair water van Loreal. Alleen verschilt de volgorde wat.

Dan is het natuurlijk tijd voor dé hamvraag: doet hij zijn werk goed?

Nouu.. Ik ben alvast tevreden! Hij haalt heel vlot mijn make-up van mijn gezicht zonder te prikken of te irriteren. Ook waterproof mascara was geen enkel probleem voor deze reiniger.

Lucky me kon dit micellair water in huis halen met twee euro korting. De normale prijs is €6,99 voor 400 ml. Ter vergelijking: die van Loreal kost €7,99 voor 200 ml en die van Nivea €4,59 voor 200 ml. Je bent dus een heel stuk goedkoper af met deze van Garnier.

Het Garnier Micellair Reinigingswater kan je o.a. kopen bij Kruidvat.

Birgit x

3 thoughts on “Garnier Micellair Reinigingswater Review

    1. Hey, bedankt voor je reactie!
      Ik heb geen ervaring met die van Nivea, maar het micellair water haalt bij mij vlot waterproof mascara weg. Gewoon wat aanbrengen op een watje en op je oog leggen. Zo week je het product los.

Geef een reactie

