Empties april 2014

Empties

Hey! We zijn de laatste dag van april en vandaag toon ik jullie wat ik deze maand allemaal heb opgemaakt. Enjoy!

Empties

Het eerste item dat ik deze maand heb opgemaakt, is een deo. Het is de Nivea invisible for black & white. Hier was ik heel tevreden over. Sowieso ben ik fan van rollerdeo’s, omdat ik het gevoel heb dat ze net wat effectiever werken dan een spuitdeo. Ohja: hij maakt inderdaad geen vlekken op je kledij, dus deze ga ik zeker opnieuw kopen.

Empties

Wauw dit flesje is echt pure nostalgie. Ik kreeg het cadeau toen ik ongeveer 10 was en besloot dat het nu toch écht wel tijd was om hem op te maken. Je kan het niet goed zien op de foto, maar er staan twee engeltjes op het flesje en het parfum is van het merk Fiorucci.

Empties

Deze droogshampoo van Batiste is een echte lifesaver. Deze XXL volume geeft gigantisch veel volume aan mijn kapsel en zorgt ervoor dat ik nog een dagje langer door kan gaan zonder mijn haar te wassen.

Empties

Jaja, ik heb een lippenbalsem opgemaakt. Historisch moment! Ik vond deze van Kruidvat goed.  Hij verzorgt mijn lippen perfect en redt ze van droge velletjes.

Empties

Last but not least deze watjes van Biocare. Ik was hier best tevreden over. Sowieso heb ik op het gebied van watjes niet echt een voorkeur. Momenteel gebruik ik die van Kruidvat, omdat de verpakking groter is.

Zo.. hopelijk vonden jullie het leuk om een kijkje te nemen in mijn afval.

Wat heb jij opgemaakt deze maand?

Birgit x

Geef een reactie

