May Goal List

May

Vandaag een ietwat persoonlijk artikel. Ik heb het gevoel dat ik momenteel een beetje ter plaatse aan het trappelen ben en daarom wil ik voor mezelf een lijst met doelen opmaken. Geen bucketlist of random goeie voornemens, nee. Een lijst met doelen die ik wil halen in mei.

Mijn theoretisch rijbewijs halen

Deze staat met stip op nummer 1. Dit is iets dat al jaaren aan het aanslepen is en mei is de maand dat ik het wil waarmaken. Dus: wish me luck…

Gezonder leven

Ik wil niet per se vermageren, maar gewoon gezonder leven. Iets meer bewegen, gezonder ontbijten, meer groenten en fruit eten, zo’n dingen. Momenteel start ik de dag al te vaak met een kom cornflakes of ontbijtkoeken. Daar wil ik graag verandering in brengen met smoothies en havermout om mijn dag te starten. Dus verwacht jullie maar aan veel receptjes.

Mijn blog laten groeien

Deze maand zou ik graag wat meer bezoekers krijgen. Oh en ik moet dringend wat leren vooruitwerken. Vandaag en morgen heb ik alvast vrijaf, dus bloggen it is. Daarnaast wil ik ook de kwaliteit van mijn artikelen verbeteren en gewoon blijven evolueren. Het is hard werken, maar het is o zo leuk!

Vroeger opstaan

Vaak zit ik tot een gat in de nacht douaneprogramma’s, extreme gierigheid of extreme verzamelaars te kijken. Vervolgens sta ik de dag erna helemaal geradbrakt op en komt er helemaal niks meer uit mijn handen. Dat moet echt veranderen. Dus vanaf nu: aan een deftig uur naar bed en vroeger opstaan.

 Meer water drinken

Ik drink véél te weinig. Soms haal ik amper een halve liter per dag. Gelukkig heb ik sinds een paar maanden de cola afgezworen, waardoor ik toch meer water drink, maar het kan altijd beter.

Ziezo, mijn 5 doelen voor de maand mei. Ik weet alvast wat me te doen staat deze maand. Wat zou jij graag veranderen deze maand? Laat het maar weten bij de reacties!

Birgit x

Geef een reactie

