New In: smartphonehoesjes

New In

Afgelopen week gaf mijn telefoonhoesje de geest. Direct besloot ik om een nieuwe te bestellen, want ik mag er niet aan denken dat er krassen zouden komen op mijn schatje. Aangezien ik de vorige keer heel tevreden was over hun service, besloot ik terug bij hoesjes.nl te bestellen.

New InTadaa: dit zijn ze. Voor de geïnteresseerden de linkse heet Accy Cards & Stand Wallet Case Lychee Hot Pink en de rechtse Accy Pattern Back Case Leopard White. Pfoe een hele mond vol. Deze hoesjes zijn dus voor de Sony Xperia Z.

New In

New In

New In

Dit is het eerste hoesje. Deze gebruik ik vooral voor schooldagen, wanneer mijn gsm lang in een tas zit. In de zijvakjes kan je heel gemakkelijk kaartjes opbergen. Ook heel erg handig voor de dagen waarop ik geen zin heb in een handtas. Ik steek gewoon mijn id, bankkaart en reispas erin en hop ik kan al de deur uit. De kleur vind ik trouwens ge-wel-dig. Dit hoesje hopte ik in mijn winkelmandje voor €14,01, inclusief verzendingskosten. Deftig prijsje, denk ik zo.

New In

New In

Het tweede hoesje heeft geen beschermende klep. Deze wordt vooral gebruikt op thuiswerkdagen en in het weekend. Het is niet zo veilig, maar het ligt wel veel comfortabeler in de hand. Telefoneren gaat ook een stuk makkelijker met deze. Het enige nadeel is dat de flits soms niet goed werkt door het hoesje, maar dat is dan ook het enige probleem. Dit hoesje kostte 12,36 met de verzending inbegrepen.

Ik ben alvast heel erg blij met mijn nieuwe hoesjes. Wat vind jij van mijn nieuwe aankoopjes?

Birgit x

 

 

2 thoughts on “New In: smartphonehoesjes

Geef een reactie

