Lentesmoothie voor meer energie

Groene smoothie

Groene smoothies: je wordt er de laatste tijd mee om de oren geslagen, maar ik had het eigenlijk nog nooit geprobeerd. Google belooft me alvast een mooiere huid, minder vet, minder acné en ga zo maar door. En dat enkel door de dag te starten met een groene smoothie. Nouu..

Wat heb je nodig?

Ingrediënten

  • 2 grote schijfjes ananas
  • 1 glas water
  • 1 appel
  • 1 sinaasappel
  • een handjevol spinazie

Doe de spinazie in de blender. Die van mij komt uit de diepvries, daarom ziet hij er een beetje flets uit.

Spinazie

Spinazie

Schil de appel en snijd ze in blokjes.

Appel

Appel

 

Snijd de sinaasappel in twee en giet het sap in de blender. Zonder pitjes dan, haha.

Sinaasappel

Sinaasappel

 

Giet het glas water in de blender.

 

Water

Blenden..

Blenden

En tadaa..

Smoothie

Ik was er toch niet helemaal gerust in, ook al overheerst volgens kenners de smaak van het fruit. Je kan de aanblik moeilijk smakelijk noemen, maar bon alles voor de goede zaak. En hij was verrassend lekker. Ik ben alvast om.

Drink jij soms groene smoothies?

Birgit x

2 thoughts on “Lentesmoothie voor meer energie

Geef een reactie

