Essence XXXL Longlasting Lipgloss Matt Effect in Velvet Rose

Velvet Rose

Onlangs botste ik bij Kruidvat op deze Essence XXXL Longlasting Lipglossjes. Normaal heb ik het niet zo voor de glossjes, maar mijn nieuwsgierigheid werd geprikkeld door de Matt sticker. Zou het? Ik ben dol op matte producten en besloot deze van Essence een kans te geven. Let’s see, shall we?

Velvet Rose

Velvet Rose

Als je denkt: hé deze komt mij bekend voor. Dat klopt! Ze bestonden namelijk al onder de naam Stay Mat lipcreams. Essence heeft echter de verpakking een upgrade gegeven. Ze gaan nu door het leven onder de naam: XXXL Longlasting Lipgloss.

Velvet Rose

Het nieuwe jasje dat Essence deze glosjes gegeven heeft, bevalt me wel. Ze zitten in een doorzichtige huls met zwarte dop. Bovenaan de dop staat een E gegraveerd. Leuk detail!

Velvet Rose

De applicator is opvallend plat en lang, maar werkt prima. Toch gaat mijn voorkeur uit naar een traditionele applicator, die werkt net iets preciezer.

Velvet Rose

Velvet Rose is een heel mooi lichtroos nudekleurtje.

Velvet Rose

Hier zie je het resultaat op mijn lippen. De glossjes brengen vlot aan. Je voelt ze amper zitten en ze plakken niet! Het is een fijne lipgloss, maar hij durft wel velletjes accentueren. Lippenbalsem smeren is de boodschap!

Velvet Rose

Het enige dat me toch wel stoort is de geur. Die is best zoet en kan heel erg misselijkmakend zijn. De geur is dus niet mijn ding, maar dit is natuurlijk persoonlijk. Eens het product op de lippen zit, heb je er geen last meer van.

De upgrade ging gepaard met een prijsverhoging, maar dan nog is €2,39 een koopje voor zo’n toppertje!

De Essence XXXL Longlasting Lipgloss in Velvet Rose is o.a. te koop bij Kruidvat.

Heb jij deze al geprobeerd?

Birgit x

One thought on “Essence XXXL Longlasting Lipgloss Matt Effect in Velvet Rose

Geef een reactie

