Kruidvat & Hema Shoplog

Shoplog

Gisteren had ik maar één uurtje les en dus besloot ik de stad in te trekken. Ik hopte even binnen bij Kruidvat en Hema en dit is wat ik in mijn winkelmandje gooide. Kijk je even mee naar mijn aankoopjes?

MUA Palettes

Shoplog

Hier was ik zoo benieuwd naar! Het zwarte MUA Undressed palette en de witte Undress me too. Verwacht jullie maar aan een review van deze schatjes! Ik was al beginnen swatchen tot ik dacht: noo shoploog!

Essence all about matt! Oil control make-up base

Shoplog

Het poeder had ik al en daar ben ik heel tevreden over. Ik ben benieuwd of deze even fijn zal zijn. Nu gebruik ik de NYC Smooth Skin Perfecting Primer, maar die glittert me toch iets teveel. In de zon ben ik net een van de vampiers uit de Twilight films. Deze van Essence kost €3,39.

Kruidvat Professional Oogschaduwpenseel pro:11

Shoplog

Met zo’n naam schep je natuurlijk verwachtingen. De kwast is alleszinds heel erg fancy verpakt. Jammer dat je niet kan voelen, maar de verpakking maakt het wel een pak hygiënischer. De prijs van deze is €2,99. Op de kwast kreeg ik trouwens 20% korting dus de prijs zakte naar €2,39.

Daarna ging ik naar de Hema. Ik hou echt van de Hema: het personeel is vriendelijk, de winkel is aangenaam, ze hebben de mooiste notitieboekjes en dat allemaal aan een fijn prijsje.

Hema Moisturising Lipstick

Shoplog

Ik heb al veel goeds gehoord over deze lipsticks van Hema en besloot zelf eens eentje te proberen. Dit is de kleur 08. Jammer dat deze geen naam heeft, maar daar staat Hema wel bekend om. De Moisturising Lipsticks kostten €3,50.

Shoplog

Deze is niet echt heel boeiend, maar dus elastiekjes. Die waren op en ik ben tevreden over de kwaliteit van deze. Voor 115 elastiekjes betaal je €1.

Shoplog

Nog een kwast, jawel. Deze blending eyeshadow brush 202 belandde ook in mijn winkelmandje. Ik ben fan van de Hema kwasten en besloot deze nieuwe telg aan de familie toe te voegen. De prijs was op de kop af €3.

Shoplog

Dit schattige kaartje is voor mijn moeder haar verjaardag. De Hema heeft echt toppertjes in het assortiment. Deze kostte €2,25.

Dit was mijn shoplog. Hopen hebben jullie ervan genoten!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? Ga jij vaak naar Hema of Kruidvat?

Birgit x

5 thoughts on “Kruidvat & Hema Shoplog

Geef een reactie

