Mijn favoriete YouTubers

Ik ben dol op YouTube. Het begon ooit met ’s avonds een paar video’s bekijken, maar ondertussen kijk ik ook al video’s tijdens het eten, onderweg in de trein en ga zo maar door. Ik voel een verslaving opkomen, haha. Vandaag deel ik graag mijn favorieten met jullie. Enjoy.

1 The Saccone Jolys

The Saccone Jolys zijn een jong gezin met twee schatjes van kinderen. Oh en ze hebben zes honden. Ik volg hen al van toen ze nog met gezellig met vier waren. Het is gewoon heel erg leuk om een kijkje in hun leven te nemen en de kindjes te zien opgroeien. Momenteel wonen ze nog in Ierland, maar binnenkort verhuizen ze naar Londen.

2 Joe Sugg

Joe Sugg ken je misschien als de broer van Zoella. Het overkomt me niet vaak, maar zijn video’s doen me hardop lachen. Hij staat bekend om zijn prank calls en zijn imitaties van andere YouTubers zijn top. De video van hierboven is van vorig jaar, maar zijn lyrical phone prank video’s vind ik nog altijd veruit de beste van alle prank video’s.

3 Caspar Lee

Caspar is de roommate van Joe. Same story: ik vind hem hilarisch. Ik hou van avondroutines, maar dit is volgens mij een van de beste routinevideo’s ooit.

4 Its Grace

Grace begon als DailyGrace bij MyDamnChannel, maar heeft ondertussen haar eigen kanaal. Elke weekdag komt er een nieuwe video online. Jammer genoeg zijn die altijd best kort, maar ehm ik vind ze grappig en ik word er blij van.

5 Oli White

Oli volg ik nog niet zo lang. Ik leerde hem kennen dankzij een samenwerking met Its Grace. Check vooral even de videos met zijn oma of zijn broertje, die zijn echt té schattig.

6 What The Buck

Volgens mij was Michael Buckley een van de eerste YouTubers die ik begon te volgen. In het begin vond ik hem redelijk irritant (hij praat ook zo ongelooflijk snel), maar ondertussen ben ik helemaal om. Hij heeft zijn eigen What The Buckshow waarin hij je op de hoogte houdt van de laatste roddels en nieuwtjes.

7 Miss Glamorazzi

Ook wel gekend als Ingrid. Ze is gewoon heel erg bubbly en vrolijk en dat werkt ongelooflijk aanstekelijk. Ze post video’s over beauty, leuke DIY’s, recepten,.. Kortom alles wat ik leuk vind.

8 Beautygloss

Mascha kent iedereen waarschijnlijk al, maar ze kon natuurlijk niet in dit lijstje ontbreken. Elke morgen kijk ik trouw haar vlogs. Ze is by far mijn favoriete Nederlandstalige YouTuber.

Dit zijn momenteel mijn favorieten waarbij ik een klein sprongetje maak als ze iets uploaden.

Wat zijn jouw favoriete YouTubers?

Liefs

Birgit x

Geef een reactie

