The Spa Collection

The Spa Collection

Het is leuk als je ouders op reis gaan, maar het is nóg leuker als ze hotelgoodies meebrengen van hun trip. Onlang gingen mijn ouders een weekendje weg met zijn tweetjes en kwamen ze thuis met deze producten van The Spa Collection. Een merk dat ik nog niet kende, dus mijn nieuwsgierigheid was geprikkeld. Die van jullie ook? Lees dan snel verder.

Wat opzoekingswerk leert me dat The Spa Collection ook voor particulieren te koop is. Het is een lijn met design producten aan een schappelijk prijsje. Je kan ze gewoon bestellen via de webshop, dus je hoeft er de deur niet voor uit.

Spa Collection

Bath/Shower Gel with Lemon Grass

Spa Collection

Mijn tubetje bevat 30 ml, maar de normale tubes in de webshop bevatten 200 ml. Al vanaf het eerste gebruik, werd ik instant verliefd op de geur. Ik kan er serieus niet over hoe zalig fris dit ruikt. Echt heerlijk bij dit warme weer.

Ik ben een douchemadam, dus ik heb hem niet getest in bad. Hij schuimt heerlijk, daar hou ik wel van. Dat geeft me altijd het gevoel dat ze hun werk doen, haha.

Spa Collection

Hier zie je de ingrediëntenlijst. Deze Bath en Shower Gel is dermatologisch getest en vrij van parabenen, kleurstoffen, dierlijke vetten en mineralie oliēn.

Shampoo with Lemon Grass

Spa Collection

Ik heb het niet zo voor shampoo’s die je krijgt in hotels, want die maken mijn haar over het algemeen nogal vettig. Mijn vrees werd jammer genoeg werkelijkheid, ook deze van The Spa Collection kan mijn vette haardos niet bedwingen. Jammer, maar voor droog haar is dit waarschijnlijk wel een toppertje.

De normale tube bevat 250 ml in plaats van 200 ml. Mijn exemplaar bevat gewoon 30 ml.

Spa Collection

Dit is de ingrediëntenlijst en ook deze shampoo is dermatologisch getest en vrij van parabenen, kleurstoffen, dierlijke vetten en minerale oliën.

Body Lotion with Lemon Grass

Spa Collection

Als laatste is er de bodylotion. Dit vind ik leuk, want je krijgt niet in elk hotel bodylotions.

Ondanks het warme weer, heeft mijn huid toch behoefte aan hydratatie. Jammer dat er nog geen geurknop is aan computers, want deze ruikt wederom fantastisch. Voor liefhebbers van frisse geuren is deze lijn een feest.

De normale tube Body Lotion bevat 150 ml. Perfect om in de zomer je benen te hydrateren.

Spa Collection

De crème voelt heel verfrissend op de huid en is best vloeibaar. Hij smeert makkelijk en trekt snel in.

Spa Collection

Dit is de ingrediëntenlijst. Ook deze Body Lotion bevat geen parabenen, kleurstoffen en dierlijke vetten.

Ik ben alvast heel enthousiast over deze producten. Als je niet houdt van frisse geuren, zou ik deze links laten liggen. Voor de anderen is dit een toppertje.

De producten van The Spa Collection zijn hier te koop. In de webshop vind je ook leuke giftsets. Altijd handig als er iemand jarig is.

Kende jij The Spa Collection al?

Liefs

Birgit x

3 thoughts on “The Spa Collection

  1. Wat lief van je ouders dat ze dit voor je hebben meegenomen! Vaak zijn het toch wel luxe producten in hotels, leuk om eens wat nieuws uit te kunnen proberen. Lemongrass lijkt mij een heerlijke geur.

Geef een reactie

