What’s in my bag?

What's in my bag

Dit vind ik altijd zo leuk om te zien bij anderen. Het fascineert mij wat mensen allemaal meesleuren. Vandaag is het mijn beurt. Ik toon jullie wat ik allemaal meeneem in mijn tas.

What's in my bag

Dit is de handtas die ik het meeste gebruik. Hij komt van H&M en is nog in perfecte staat, ondanks het vele gesjouw met spullen. In het weekend neem ik vaak een iets kleinere tas mee.

What's in my bag

Dit zat er allemaal in mijn tas vandaag. Nog relatief netjes, denk ik zo.

What's in my bag

We beginnen met mijn persoonlijke lifesavers. Vaak neem ik mijn notebook mee voor onderweg. Handig om wat te werken. In het notitieboekje van de Hema noteer ik alle to do lijstjes en afspraken. Mijn gsm heb ik natuurlijk ook altijd bij.

What's in my bag

Dit is mijn big ass portefeuille. Het ergste is dan nog dat hij werkelijk stampvol zit. Zakdoeken zijn een must momenteel, want verkoudheid. Meh. Mijn sleutels gaan ook overal mee naartoe en mijn treinabonnement gebruik ik quasi dagelijks. De foto is trouwens van een zestal jaar terug, haha.

What's in my bag

Dit is de inhoud van het eerste tasje: mijn reisapotheek, zeg maar. Een miniverpakking van Lush met Lemony Flutter en niet Cosmetic Lad zoals het etiket beweert. Verfrissingsdoekjes en brildoekjes, pleisters, nagelvijlen, een spiegeltje, papieren zakdoekjes en een potje Nivea. Een kammetje om die badhairdays door te komen en handgel is een must als je reist met het openbaar vervoer.

What's in my bag

Dit neem ik enkel mee op warme dagen: deo en mijn poeder van Essence.

What's in my bag

Dit is het laatste tasje. Ik hou er wel van om alles mooi onder te delen. Handig als je vaak van tas verandert. Hierin zitten net iets te veel balpennen, oortjes, mijn brildoekje, tipex, lippenbalsem en twee lippenstiften. Dat kaartje moest er trouwens uit, dat is van een champagnemerk. Fancy, jawel.

Dit was de inhoud van mijn tas! Best netjes ook al vielen er wat broodkruimels uit bij het omkiepen.

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Wat neem jij allemaal mee in je handtas?

Liefs

Birgit x

2 thoughts on “What’s in my bag?

Geef een reactie

