Hema Moisturizing Lipstick 08

Hema Lipstick

Weer een lipreview? Jawel! Ik ben zo enthousiast over deze Hema Moisturising Lipsticks, deze ontdekking kon ik onmogelijk voor mezelf houden.

Hema Lipstick

De lipstick zit in een glanzende, zwarte huls. Mooi, maar ietwat gevoelig voor vette vingers. Muggenzifterij, ik weet het.

Hema Lipstick

Ik heb de kleur 08. Jammer genoeg geen naam, maar dat zijn we ondertussen al gewoon van Hema.

Hema LipstickHema Lipstick

De kleur is iets heel bijzonders, oudroze met een paarse ondertoon. De pigmentatie is trouwens top. Op de swatch komt de kleur niet echt tot zijn recht, maar het paars zit er zeker in.

Hema Lipstick

Als je een lipstick de naam Moisturising geeft, dan ontstaan er bepaalde verwachtingen. Deze lost de Hema lipstick gelukkig perfect in. Hij voelt heel aangenaam op de lippen en droogt ze allesbehalve uit.

Een maaltijd overleeft hij niet, maar bijstiften vind ik geen probleem. De kleur vervaagt trouwens heel mooi, dus je eindigt niet met een gekke rand om je lippen.

Deze Hema Moisturising Lipstick heb je al mee naar huis voor slechts € 3.

Kende jij deze Hema lipsticks al?

Liefs

Birgit x

8 thoughts on “Hema Moisturizing Lipstick 08

Geef een reactie

