Het is weer maandag

Soms zijn er van die dagen dat ik me een beetje meh voel. Het regent, ik zit met een acuut slaaptekort, het weekend is voorbij en dan is er één ding die me er altijd terug bovenop helpt: cat memes. Hieronder een compilatie speciaal voor jullie om je door je maandag te helpen. You’re welcome.

conspiracy-cat-meme

funny-cat-picture Funny-Cat-Pictures-cats-935656_500_375 funny-cat-vs-human funny-funny-cat-pic remotely-funny-cat stepping-in-poop-funny-cat-pictures

bad-cats-funny-cats Funny Pictures of Cats and Kittens funny-cat-and-computer-mouse-01 Funny-cat-dog-Top-25-funniest-cat-and-dog-quotes-22 funny-cat-photo-with-captions-someone-stealing-poop-from-litter-tray

Hopelijk heb ik jullie maandag hiermee wat beter gemaakt. Geniet van jullie dag!

Liefs Birgit x

One thought on “Het is weer maandag

Geef een reactie

