Empties mei 2014

IMG 0477

We zijn weeral bijna juni, wauw. Mei is echt voorbijgevlogen! Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal heb opgemaakt deze maand. Benieuwd? Lees dan snel verder.

IMG 058

Eerst en vooral dit micellair water van Loreal. Deze vond ik best goed, maar zou ik niet opnieuw kopen. Waarom? Simpel: die van Garnier doet zijn werk net zo goed en is in verhouding een pak goedkoper.

IMG 052

Vervolgens hebben we een droogshampoo van Batiste. Op jaarbasis draai ik er een duizelingwekkend aantal tubes door. Deze XXL volume doet zeker wat hij belooft en geeft lekker veel volume aan je haar.

IMG 062

Deze scrub heb ik ooit cadeau gekregen en heb ik nu eindelijk opgemaakt. Eindelijk, want ik was geen fan van de geur. Het dopje was trouwens al in de vuilbak beland, haha. Het scrubben deed hij trouwens wel prima. Het was gewoon die geur, ik hou niet van vanille. Meh.

IMG 050

Ik ben dol op deze shampoo van Herbal Essences. Hij belooft bescherming tegen gespleten haarpunten. Ik ga gemiddeld 1 keer per jaar naar de kapper, dus er moet iets van aan zijn. De geur is trouwens heerlijk. Ik ben al begonnen aan een nieuwe tube, dus dit blijft een favoriet.

Ziezo dit waren mijn opgemaakte producten van mei. Ik heb niet zo heel veel opgemaakt deze maand.

Alvast bedankt voor het lezen! Wat hebben jullie opgemaakt deze maand? Laat het achter bij de comments!

Liefs

Birgit x

Geef een reactie

