Mijn favorieten van deze week

Momenteel ben ik hard aan het blokken, want volgende week heb ik mijn eerste examen. Van studeren wordt niemand echt vrolijk dus vandaag deel ik met jullie mijn lichtpuntjes van afgelopen week.

Bloemen

IMG_20140520_151832

De pioenrozen beginnen te groeien in de tuin van mijn oma. Ondanks haar 85-jarige leeftijd plukt ze nog eigenhandig bloemen voor op mijn kamer. Hoe lief is dat? Beste oma ever, jawel.

IMG_20140528_150034

Ook deze bloemen komen uit haar tuin. Dit zijn reukerwten. Een plant eigenlijk, die heerlijk ruikende bloemetjes krijgt. Daarbovenop zien ze er ook nog eens heel schattig uit. Later groeien er gewoon erwten aan de plant.

Mijn viooltjes

IMG_20140528_141858

Om in het bloementhema te blijven, kijk eens hoe goed deze groeien! Ik word er instant vrolijk van als ik ’s morgens mijn gordijnen open. Ik ben geen held in het onderhouden van planten, maar voorlopig lukt het aardig.

Vrolijk gekleurde teennagels

Net op het moment dat je de deur wil uitgaan, beseffen dat je voeten helemaal nog niet sandaalproof zijn. Herkenbaar? Deze week ben ik gegaan voor een framboosroos kleurtje. Geen foto, sorry. Ik ben nu eenmaal geen voetenmadam.

Odieltje

IMG_20140412_231002

Odiel is eigenlijk de poes van de buren, waar ik vaak ga cat- en babysitten. Afgelopen week is dit schatje er in geslaagd om door een open raam naar binnen te klimmen. Ik vond het wel lief dat ze even op bezoek kwam. Niets werkt beter tegen stress dan katknuffels, ha. In de zomermaanden moet ik soms tot een maand catsitten, dus ik heb wel een band opgebouwd met die beestjes.

Catsitten

IMG_20140528_054559

Heel onverwacht mocht ik deze week nog een dagje catsitten! Ik vind het wel handig dat ik een sleutel krijg, want de poezen komen sowieso miauwen aan mijn deur als ze weg zijn. Gewoon omdat ze eenzaam zijn, wat eigenlijk énorm schattig is.

Mijn dooppeter werd 50

Mijn lieve peter werd 50. Nu ik ouder ben, heb ik best een goeie band met hem en zijn vrouwtje opgebouwd. Daarnaast hebben ze mij het schattigste neefje ooit gegeven, dus ik ga graag op bezoek.

Badjas

2014-05-28 15.05.28

Momenteel leef ik echt in dit ding, maar hij is zo zacht en fluffy! Ik doe hem aan als trui, heerlijk warm. Een van mijn beste badjassen ooit en dan nog de goedkoopste! Moest het sociaal aanvaardbaar zijn, zou ik er waarschijnlijk gewoon mee over straat lopen, haha.

Wijnkistje

2014-05-28 15.15.39-1

Heel erg lieve mensen dropten deze week dit big ass wijnkistje af. Een leeg weliswaar, haha. Ik ben er momenteel aan het verzamelen en ik vond het zó lief dat ze aan mij gedacht hebben.

Sims 3

Momenteel speel ik elke avond voor een tweetal uurtjes de Sims 3. Het helpt me om wat beter te studeren, omdat ik weet dat er een leuke beloning staat te wachten. Ik ben terug hooked dankzij de Sims serie van Zoe en Alfie op YouTube.

Al bij al was het toch nog een leuke week, ondanks het vele studeren. Hopelijk zijn jullie er ook wat vrolijker van geworden.

Wat waren jouw lichtpuntjes deze week?

Liefs

Birgit x

One thought on “Mijn favorieten van deze week

Geef een reactie

