MUA Undressed palette

123 0999-001

MUA is eindelijk te koop in België! Ik kende het merk al, maar had er nog nooit iets van geprobeerd. In mijn hometown is er jammer genoeg geen MUA schap, dan maar op naar Kortrijk waar ik dit MUA Undressed palette kon scoren.

123 128

Het Undressed palette zit in een mooi zwart doosje met transparent deksel waardoor je direct de kleurtjes kan zien. Het voelt niet echt stevig als ik het probeer open te maken.

123 110

Bij het palette krijg je een dubbelzijdige sponsapplicator. Ik weet dat sommige mensen hier niet graag mee werken, maar ik vind het best prettig.

123 116

Hier zie je de achterkant met de kleurtjes – zonder naam, jammer genoeg- en een mini master class. In totaal zijn er 12 kleuren, waarvan 3 matte en de rest shimmers. Voor mij geen probleem, maar het is natuurlijk wel moeilijker om een mooie natural look te maken met veel shimmers in je palette.

123 103

DSC_0096

Ziet er goed uit! Alleen jammer dat de matte kleuren niet zo gepigmenteerd zijn.

2014-06-13

Nummer 1: op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek.

Nummer 4: binnenste gedeelte bewegend ooglid.

Nummer 10: crease en  buitenste gedeelte bewegend ooglid.

123 107

Ik ben alvast heel tevreden met dit palette! De kleuren zijn mooi, de pigmentatie goed en ze zijn makkelijk om mee te werken.

Dit palette zou een dupe zijn van het bekende Naked palette. Deze van MUA haal je echter al in huis voor € 5,99 terwijl de prijs van de Naked palettes een pak hoger liggen. Voorlopig hou ik het bij deze. Als je het Naked palette al in huis hebt gehaald, dan zou ik dit palette laten liggen.

Hebben jullie al een van de MUA palettes geprobeerd?

Liefs

Birgit x

4 thoughts on “MUA Undressed palette

Geef een reactie

