MUA Undress Me Too

1 0555

Met het MUA Undressed palette kon je gisteren al kennis maken. Vandaag review ik zijn witte vriend het MUA Undress Me Too palette. Benieuwd of deze net zo fijn is? Lees dan snel verder.

1 026

Het palette zit in een wit doosje met transparant deksel. Zo kan je meteen zien welke kleurtjes er in het palette zitten. De witte kleur geeft het palette een heel frisse uitstraling. Het doosje voelt niet heel erg stevig aan, maar dat verwacht ik ook niet voor die prijs. Het gaat dan ook niet om de verpakking, maar om de inhoud.

1 040

1 056

Net zoals bij het Undressed palette bevat het Undress Me Too palette ook een sponsapplicator.

1 043

Op de achterkant van het palette zie je de kleuren met een mini master class. In tegenstelling tot het Undressed palette hebben deze kleurtjes wel namen gekregen.

1 029

De matte kleuren zijn in de minderheid in dit palette. In totaal krijg je er 3 en de rest zijn shimmery kleuren.

DSC_0022

Van links naar rechts heb je: Naked, Devotion, Shy, Fiery, Lavish, Dreamy, Tranquil, Exposed, Reveal, Wink, Obsessed en Corrupt. Naked valt een beetje weg op mijn arm, maar is perfect als highlighter of als basis.

2014-06-14

Naked: op mijn wenkbrauwbot.

Shy: in mijn binnenste ooghoek.

Tranquil: binnenste gedeelte bewegend ooglid.

Obsessed: crease.

Wink: buitenste gedeelte bewegend ooglid.

1 039

Undress Me Too vind ik een perfect everyday palette. Heb je zin in een smokey eye, dan kan je terecht bij de donkere kleuren. Perfect!

Als je op zoek bent naar een palette met mooie warme tinten, dan is deze van MUA echt iets voor jou. Ik ben alvast heel tevreden. Het palette heeft mooie kleuren en is makkelijk om mee te werken. Niet alle kleuren zijn super goed gepigmenteerd, maar dat neem ik met die prijs voor lief.

MUA Undress Me Too is te koop in een Kruidvat met MUA-schap voor slechts € 5,99.

Heb jij al een van deze MUA palettes gebruikt?

Liefs

Birgit x

2 thoughts on “MUA Undress Me Too

Geef een reactie

