Unboxing Le Petit Marseillais + review

DSC_00466

Vorige week kreeg ik een heel leuk pakketje binnen met producten van Le Petit Marseillais. Vandaag de unboxing met foto’s en ik geef ook mijn mening over de inhoud. Benieuwd? Lees dan snel verder.

Dit pakketje kreeg ik toegestuurd van The Insiders. Dankzij The Insiders krijg je de kans om gratis producten te testen. Het enige wat je moet doen is je registreren en eerlijk je mening geven. Klinkt goed, hé? Inschrijven kan hier.

DSC_0084

Ik kreeg een hele doos gevuld met 4 douchegels en 1 douchebalsem. Daarnaast zit er ook een campagnegids, 15 staaltjes Extra Doux Lavendelhoning en 12 postkaarten met kortingscode in het pakket.

DSC_0048

DSC_0050

DSC_0060

DSC_0063

Verpakking

DSC_0097

Het viel me op dat de verpakkingen een kleine update hebben gekregen. De kleuren zijn bijvoorbeeld ietwat veranderd. Alle flacons bevatten 250 ml en hebben een handige klikdop. De flessen werken onwijs handig én je kan ze ondersteboven zetten als ze bijna leeg zijn. Wist je trouwens dat de rechthoekige vorm van de douchegels verwijst naar de traditionele zeepblokjes?

Douchebalsem Olijfboter, Bijenwas en zachte Amandelolie

DSC_0034

DSC_0040

De olijfboter zorgt voor de zachte en romige textuur van de douchebalsem. Verzacht, ontspant en voedt de huid intens. De bijenwas wordt gebruikt omwille van zijn zachtheid, smeuïgheid en heerlijke honinggeur. De amandelolie tenslotte voedt de huid en maakt haar mooi en zachter.

Deze balsem zorgt voor extra verzorging en hydratatie. Onder de douche begint hij trouwens heerlijk te schuimen.

Extra Doux Ijzerkruid-Citroen

DSC_0083

DSC_0087

Ijzerkruid is het bekendste citroenkruid van Europa en bevat vluchtige olie die kalmeert en ontspant. Ideaal voor de stresserende examenperiodes. Citroen zit vol met vitamine C en staat bekend om zijn stimulerende werking.

Ik ben dol op de frisheid van deze geur. Na het gebruiken van de Extra Doux Ijzerkruid-Citroen hop ik fris en fruitig uit de douche.

Extra Doux Oranjebloesem

DSC_0061

DSC_0065

Oranjebloesem staat bekend om zijn ontspannende, weldadige werking. De sinaasappel zit vol vitamine C en werkt heerlijk verfrissend. Ik ben geen ochtendmens, maar met deze Extra Doux Oranjebloesem kan ik mijn dag helemaal top starten.

Extra Doux Zachte Amandelmelk

DSC_0072

DSC_0081

Amandelmelk is afkomstig uit de landen rond de Middellandse Zee en is rijk aan vitamines A en E -ideaal om een kwetsbare huid te verzachten en te versoepelen.

Deze vond ik eerlijk gezegd niet zo heerlijk ruiken in de fles, maar eenmaal op de huid verandert de geur gelukkig. Ik gebruik deze graag als mijn huid net wat meer voeding nodig heeft.

Extra Doux Lavendelhoning

DSC_0043

DSC_0049

Lavendel is dé typische geur van de Provence! De Romeinen gebruikten het al als parfum en om haar kalmerende en zuiverende eigenschappen. De honing verzacht je huid en geeft het bovendien een milde en zoete geur.

Dit is mijn go-to douchegel voor ’s avonds. De heerlijk lavendelgeur zorgt ervoor dat ik als een blok in slaap val na mijn douchemoment.

Conclusie

Ik ben alvast fan van de Petit Marseillais douchegels. De geuren brengen je in een vakantiestemming. Dankzij deze douchegels waan in me in het Zuiden. Het zorgt ervoor dat ik helemaal relaxed uit de douche stap.

Nog een groot pluspunt is dat de producten van Le Petit Marseillais geen parabenen bevatten.

Ik heb even de prijzen opgezocht voor jullie en voor de Extra Doux douchegels betaal je €2,69. Dat zijn ze dan ook dubbel en dik waard.

Gebruik jij soms douchegel van Le Petit Marseillais?

Liefs

Birgit x

2 thoughts on “Unboxing Le Petit Marseillais + review

Geef een reactie

