Inspiratie: bordfolie

PicMonkey Collage5

De laatste tijd ben ik constant op zoek naar leuke ideeën om mijn voorlopig nog kale muren op te fleuren. Tijdens een van mijn speurtochten op het wereldwijde web kwam ik deze bordfolie stickers tegen. Leuk als decoratie, maar je kan natuurlijk veel meer met bordfolie dan enkel muren upgraden. Kijk je mee naar mijn inspiratie?

PicMonkey Collage2

12345

Sowieso vind ik ze heel erg leuk op de muur. Je hoeft er niet voor te boren en de stickers zijn makkelijk verwijderbaar. Ideaal voor huurders of kotstudenten. De wolk staat hoog op mijn wishlist.

PicMonkey Collage3

12

Je kan ook schattige labels maken: ideaal voor in de keuken.

PicMonkey Collage4

12

Je kan werkelijk alle kanten uit met bordfolie. Deze DIY’s kan je ook doen met bordverf, met als nadeel dat de verf permanent is. De stickers kan je gemakkelijk terug verwijderen. Handig voor iemand zoals ik die van afwisseling houdt.

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven met deze blogpost. Werk jij soms met bordfolie?

Liefs

Birgit x

Geef een reactie

