Deze week…

Deze week was een erg leuke. Voornamelijk omdat ik eindelijk de tijd had om een paar dingen te fixen in mijn interieur. Het is verre van klaar, maar ik ben er al heel blij mee. Daarnaast ben ik gaan shoppen met de mama en had ik terug tijd voor een DIY. Een soort diary, maar met een andere insteek. Kijk je mee?

Deze week…

DSC_0225

heb ik geshopt. De shoplog komt volgende week online!

DSC_0344

heb ik dit eindelijk in orde gebracht. Nieuwe kistjes toegevoegd en de indeling lichtjes veranderd. Superblij mee.

DSC_0306

heb ik deze kadertjes een make over gegeven.

DSC_0323

heb ik dit boek in één ruk uitgelezen. Misschien schrijf ik nog een boekenreview, want ik heb nog een paar toppertjes liggen.

DSC_0380

heb ik deze geplant.

DSC_0360

heb ik mijn eerste Ikea meubel gehackt. Hier ga ik nog een blogpost over schrijven. Voorlopig moeten jullie het doen met deze voor foto.

2014-06-28

was voedsel een constante. Gotta love food.

2014-06-28 19.17.12

kocht ik eeindelijk dit Hema vaasje. Na maanden kwijlen toch maar in huis gehaald.

Volgende week…

DSC_0282

komt mijn lieve neefje langs en komt de review online van dit lakje. Stay tuned.

Hopelijk hebben jullie een leuke week gehad. Laat maar weten in de comments wat je allemaal gedaan hebt.

Veel liefs

Birgit x

Geef een reactie

