Rimmel 60 seconds 323 Don’t Be Shy Nail Polish by Rita Ora

DSC_0282

Een paar weken geleden zag ik swatches van dit lakje en het was liefde op het eerste gezicht. Deze moest en zou ik in huis halen. Een foto zegt natuurlijk niet alles, dus ik was heel benieuwd of mijn liefde zou bevestigd worden.

DSC_0287

De verpakking is identiek aan de andere 60 seconds lakjes van Rimmel met uitzondering van de Rita Ora postzegel. Best jammer van Rimmel, maar leuk voor diegene die houden van uniformiteit in hun nagellakstash.

DSC_0291

Rimmel belooft dat je maar één laagje nodig hebt en dat de lakjes snel drogen. Dat eerste is net iets te optimistisch. Op de swatches draag ik er twee. De droogtijd van dit lakje is wel beduidend sneller dan het gemiddelde lakje.

DSC_0296

Het kwastje is breed en de afgeronde bovenkant zorgt ervoor dat je de lak heel gemakkelijk kan aanbrengen.

DSC_0305

Heerlijk roze dit. Ik ben echt dol op deze kleur. Mijn hoge verwachtingen zijn helemaal ingelost.

DSC_0286

Naast dit schattig roze kleurtje zijn er nog 11 andere tinten verkrijgbaar. Gaande van rood-roze tinten naar wit-blauwe. Voor ieder wat wils.

De lakjes kostten € 3,99 per stuk en zijn te koop bij de drogist. Voor die prijs moet je het zeker niet laten.

Kende jij deze lakjes van Rita Ora al?

Liefs

Birgit x

 

3 thoughts on “Rimmel 60 seconds 323 Don’t Be Shy Nail Polish by Rita Ora

Geef een reactie

