Mijn eerste Ikea hack

DSC_03611

Deze week waagde ik me eindelijk aan mijn eerste eigen Ikea hack. De net iets te zichtbare schroeven in mijn Expedit kubusje waren al langer een doorn in mijn oog. Dus besloot ik om hem een kleine update te geven. Kijk je mee?

DSC_0360

Nahh. Ik ben dol op mijn kubus, maar van die schroeven wordt niemand vrolijk.

Wat heb je nodig?

DSC_0364

Hout, plankjes, latjes, whatever. Ik heb hiervoor hout van wijnkistjes gebruikt. Hout van het deksel meer bepaald. Gelukkig ben ik gezegend met een timmerman als vader waardoor we een grote houtvoorraad in huis hebben, maar wees creatief. Restjes laminaat kan je bijvoorbeeld ook gebruiken. Zelfs behangpapier kan!

DSC_0371

Even passen..

DSC_0373

Professionalisme ten top hierzo. Aftekenen en dan netjes op het lijntje zagen. Helemaal zelf gezaagd, jawel. Ik moet me natuurlijk bewijzen als enig meisje in de familie.

DSC_0376

DSC_0374

DSC_0375

Tadaa! Dit is het resultaat. Ik ben er onwijs blij mee. In een halfuurtje was het gefikst. Als je een beetje overweg kan met een zaag of een handige papa hebt, is dit een aanrader!

Hack jij soms Ikea meubels?

Liefs

Birgit x

One thought on “Mijn eerste Ikea hack

Geef een reactie

