Essence Blush Brush

DSC_01955

Onlangs reviewde ik al de Kabuki Brush van Essence. Deze beviel me zo goed, dat ik besloot deze blush brush ook mee naar huis te nemen. Benieuwd of deze net zo fijn is? Lees dan snel verder.

DSC_0176

DSC_0182

De kwast zit in dit schattige tasje. Handig om mee op reis te nemen of om je kwast in te bewaren.

DSC_0188

Hij is zo ongelooflijk zacht. Tijdens het wassen verliest hij amper en behoudt hij zijn zachtheid.

DSC_0189

DSC_0193

De kwast ziet er best stoer uit, maar de roze accenten maken het toch lekker meisjesachtig. Hij is fijn afgesneden wat ik fijn vind bij een blushkwast. Voor bronzer werkt hij trouwens ook prima.

DSC_0196

Deze budgetkwast is een echte aanrader. Hij is ontzettend fijn in gebruik en maakt blush aanbrengen een feest. Toppertje dit!

De Blush Brush is voor € 2,89 te koop bij Kruidvat.

Gebruik jij soms Essence kwasten?

Liefs

Birgit x

4 thoughts on “Essence Blush Brush

  1. Klinkt als een fijne kwast. Ik wil al mijn kwasten binnenkort even vervangen met nieuwe, dus denk dat ik deze ook ga halen. Mooie kleur nagellak heb je trouwens op 🙂

Geef een reactie

