Shoplog H&M, Zara, Appel’s, Hunkemöller & Casa

DSC_0225

Goeiemiddag! Het is een stralende maandag. Begin van een nieuwe week en vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Een tijdje geleden ging ik eindelijk nog eens shoppen met de mama en dit was mijn buit. Kijken jullie mee?

DSC_0244

Als eerste kocht ik dit nepplantje bij de Casa. Ik ben geen held in het onderhouden van plantjes, dus dit is een perfecte oplossing. Deze was €3,99.

DSC_0250

Dit broekje komt van de Hunkemöller. Ik ben best een koukleum in bed, maar met dit warme weer heb ik nood aan een wat lichtere slaapoutfit. Deze kwam dus als geroepen. De originele prijs was €17, maar ik betaalde slechts €9.

DSC_0253

Eenmaal aan de kassa zei het kassameisje dat we eigenlijk nog een tweede item moesten kopen om korting te krijgen. Deze aankoop was dus niet gepland, maar ik ben er zo ongelooflijk blij mee! Sinds ik ze gekocht heb, leef ik zowaar in deze dingen. Deze waren €6,50.

DSC_0261

Vervolgens gingen we naar Appel’s. Ik voel me er altijd zo ongelooflijk oud als ik er binnenga, haha. Met wat zoekwerk vind je er echter leuke dingen. Zoals dit shirtje. Het lijkt rood, maar is eigenlijk meer koraalkleurig. Ik ben dol op dit type shirtjes: licht en zwierig. Ideaal voor deze warme zomerdagen. Op deze had ik 30 % korting, waardoor ik maar €9,09 moest betalen.

DSC_0279

Zelfde verhaal met dit shirtje. Ik wou hem eerst niet kopen, want wit en ik ben best een bleekscheet. Ik heb hem toch meegenomen en al best veel gedragen. Blij mee! De prijs was €17,99.

DSC_0274

Ahh, ik ben dol op dit type truien. Mijn vader noemt het “de vleermuistrui”. Deze komt van de Zara voor slechts €9,99. Ideaal voor de frisse ochtends en avonden.

DSC_0270

Niet de meest spannende aankoop van deze shoplog, maar wel handig. Dit nudekleurig topje komt ook van de Zara en was €7,95.

DSC_0265

Ik was al een tijdje op zoek naar een short en voilà. Deze vond ik bij H&M voor €9,95.

Ziezo dit waren al mijn aankopen. Jammer genoeg heb ik geen kleedje kunnen scoren, maar dat komt vast nog wel. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien.

Veel liefs

Birgit x

4 thoughts on “Shoplog H&M, Zara, Appel’s, Hunkemöller & Casa

Geef een reactie

