Juli snapshots

Juli2014

Juli zit er jammer genoeg alweer op. Voor mij was het een fantastische maand gevuld met schatten van vrienden, een onverwacht weekendje weg, twee lieve katjes en veel wielrennen. Kijk je mee naar mijn laatste twee weken van juli?

SnapshotsJuli1

Elk jaar staat de tuin van mijn oma vol met zonnebloemen. Geeft me altijd een heerlijk zomergevoel. Dit zijn trouwens by far mijn favoriete bloemen!

SnapshotsJuli2

Gezellig barbecueën met de familie.

SnapshotsJuli3

Kijk nou! Dit was mijn cadeau voor mijn Dooppeter z’n 50ste verjaardag. Zo leuk om te zien dat het een ereplaats heeft gekregen in de woonkamer.

SnapshotsJuli4

Juli betekent ook catsitten! Ze zijn altijd heel erg blij om me te zien, haha.

SnapshotsJuli5

Pan geraakt in m’n pot Lemony Flutter! Hij is ondertussen al over datum, maar zolang hij niet raar ruikt blijf ik hem gewoon gebruiken.

SnapshotsJuli6

Meh. De 18de moest ik op controle naar het UZ Gent. Ik ben geboren met een zware blaasafwijking, waardoor ik nog regelmatig naar het ziekenhuis moet. Alles was oké trouwens, niet super. Gewoon oké. Nu is mijn dokter met vakantie en half september moet ik terug om de volgende operatie te bespreken. Misschien schrijf ik er nog ooit een blogpost over, wie weet.

SnapshotsJuli7

We waren een uur te vroeg, dus dan maar een koffietje drinken.

SnapshotsJuli8

Achteraf naar de Makro als kleine beloning. Lekker hamburgers eten en een nieuw zomerdekbed kopen. Had ik wel nood aan bij deze temperaturen. Tot half juli sliep ik immers nog met m’n winterdekbed, bij gebrek aan een zomerversie.

SnapshotsJuli9

Iemand wou dringend eten, haha. Kijk dat kopje!

SnapshotsJuli10

We kregen bezoek, dus mama sloeg aan het bakken. Echt smakelijk ziet het er niet uit, maar het was best lekker. Heuse explosie van smaken in je mond.

SnapshotsJuli11

SnapshotsJuli12

Messi <3. Messi is trouwens een meisje, maar de zoon des huizes is een groot voetbalfan. Vandaar.

SnapshotsJuli14

6 uur in de morgen en klaarwakker. Na deze foto heb ik gelukkig nog een paar uurtjes kunnen slapen.

SnapshotsJuli13

I woke up like this!

SnapshotsJuli14

Ik was chips aan het eten.. Vandaar de onderzoekende, ietwat beschuldigende blik.

SnapshotsJuli15

Heerlijk toch van die lange zomeravonden. Na een namiddag bijkletsen met lieve vriendinnetjes op weg naar huis.

SnapshotsJuli16

SnapshotsJuli17

SnapshotsJuli18

SnapshotsJuli19

Die pootjes, oh.

SnapshotsJuli20

Dit ging de héle vakantie door. Elkaar aanvallen, bijten, grommen. You name it.

SnapshotsJuli21

Soms smokkelde ik de poezen stiekem mee naar huis. En dan kwam Odieltje steevast naast me liggen. Vroeger was ze heel angstig, maar sinds een paar maanden is ze helemaal opengebloeid.

SnapshotsJuli22

SnapshotsJuli23

SnapshotsJuli24

Kijk, ze komt zelfs op schoot! Blijkbaar ben ik wel de enige bij wie ze op schoot komt. Super lief en flatterend natuurlijk.

SnapshotsJuli25

Terrasje doen met een wafel erbij. Ahh krijg er spontaan terug honger van.

SnapshotsJuli26

Dit kregen we bij de koffie! Zohoo lekker. Geen idee wat het was, maar yum.

SnapshotsJuli27

SnapshotsJuli28

De week na de Tour de France doe ik steevast een paar Natourcriteriums. Dit was in Roeselare.

SnapshotsJuli29

Hamburger on the go.

SnapshotsJuli30

Met deze foto sluit ik de blogpost af. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en heb ik jullie maandagmorgen net wat beter gemaakt.

Wat heb jij allemaal gedaan in juli?

Liefs

Birgit x

Geef een reactie

