Shoplog Decathlon & Kruidvat

Ik ging nog eens shoppen! Een weekendje weg schreeuwt natuurlijk om nieuwe spulletjes dus wij op naar de Decathlon. Lekker sportief, ha. Daarnaast hopte ik nog eens binnen in de Kruidvat, waar ik ook een paar leuke spulletjes scoorde. Vandaag toon ik jullie mijn buit. Kijk je mee?

Blog 302

Blog 305

Blog 306

Blog 322

We beginnen met mijn nieuwe sportschoenen. Stiekem wou ik eigenlijk de knalroze Nikes, maar de 120 euro had ik er niet voor over. Jammer, maar deze schatjes waren slechts 22 euro. De Nikes zet ik wel op mijn wishlist.

Blog 363

Dit roze topje nam ik ook mee naar huis. Ik hou wel van de shirtjes en topjes van de Decathlon. Ze zitten makkelijk en zijn super goedkoop. Deze was slechts 5 euro.

Blog 318

Dit knalroze shortje kon ik onmogelijk laten liggen. Hij is heerlijk licht en luchtig. Ideaal bij tropisch zomerweer. Voor de prijs van 10 euro moest ik het ook niet laten.

Blog 369

Blog 372

Deze nam ik ook mee naar huis. Gotta love chillpants.

Blog 292

Blog 301

Deze twee slippers zijn van Kruidvat. Ik had al gezien in het foldertje dat ze Havaianas hadden voor 15 euro. Deze waren echter slechts 1,49 euro en als je twee paar kocht, betaalde je slechts 2 euro. Nuja dat moet je mij geen twee keer zeggen, inslaan die handel. Voor die 2 euro lopen ze trouwens best goed. Ik weet niet of ze er nu nog zijn, maar het zijn wel aanraders.

Voilà! Dit waren al mijn geshopte spulletjes. Hopelijk vond je het leuk om te zien.

Liefs

Birgit x

One thought on “Shoplog Decathlon & Kruidvat

Geef een reactie

