DIY armbandenhouder

DIY

Happy Friday! Bijna weekend en tijd voor een nieuwe DIY. Ik draag graag armbandjes, maar jammer genoeg verdwijnen ze altijd op heel mysterieuze wijze of belandden ze allemaal samen in een doos waardoor ik ze niet meer draag. Vandaag deel ik een opbergmanier met jullie die voor mij wel werkt.

Blog 167

Wat heb je nodig?

  • 2 keukenrollen (hangt ervan af hoe hoog je wil gaan)
  • 1 hard stuk karton
  • 1 lege rol vershoudfolie
  • Lijm
  • ModPodge (ModPodge gebruik ik om de uiteindes te sealen, want Pritt kan niet al het werk opknappen natuurlijk.)
  • Schaar
  • Stof of papier

Blog 170

Het harde stuk wil ik dus gebruiken als voet. Teken af.

Blog 171 Blog 172

Blog 174 Blog 175 Blog 176 Blog 178

Neem je keukenrol en zoek het midden. Maak daar een gat dat groot genoeg is om de rol vershoudfolie door te steken.

Blog 185 Blog 186 Blog 187

Alle rollen wikkel ik in stof.

Blog 192 Blog 194

Het harde stuk karton wil ik gebruiken als voet. Daar lijm ik de stof aan vast. Dit stuk kan je zo groot maken als je zelf wil.

Blog 196

Vervolgens hop je er de rol vershoudfolie in.

Blog 198 Blog 200 Blog 199

Om de uiteindes af te sluiten, rol ik een klein stukje karton in stof.

Blog 201

Tadaa.
Blog 202

Zo ziet hij er gevuld uit. Top! Na maanden in een doos gelegen te hebben, worden mijn armbandjes terug met veel liefde gedragen.

Liefs

Birgit x

One thought on “DIY armbandenhouder

Geef een reactie

