Likes/Dislikes Juli 2014

DSC120

Hey allemaal! Het is bijna niet te geloven, maar het is alweer augustus. Vandaag toon ik jullie de producten die mijn voorbije maand juli gemaakt en gekraakt hebben. Benieuwd? Lees dan snel verder.

Likes

Rimmel 60 seconds Don’t be shy by Rita Ora

CriteriumKortrijk 118

Dit lakje heeft bijna heel de maand onafgebroken op mijn nagels gezeten. De review lees je hier.

Essence Blush Brush

CriteriumKortrijk 117

Ik ben dol op blush. Ook nu in de warme zomermaanden voorzie ik mijn wangen graag van een beetje kleur. Daar heeft deze Blush Brush van Essence me perfect mee geholpen vorige maand. Een echte budgettopper dit.

NYC Color Wheel

CriteriumKortrijk 115

Nog zo’n favoriet zomerproduct. Ik ben voornamelijk dol op de highlighter. Die heb ik quasi elke dag aangebracht op mijn wenkbrauwbot en binnenste ooghoeken.

Dolce & Gabbana Light blue

CriteriumKortrijk 116

Dit parfum was een herontdekking van de afgelopen maand. Fris, fruitig, bloemig, het ideale zomerparfum.

Dove nourishing oil care

CriteriumKortrijk 112

Deze spray van Dove belooft je haar te ontklitten en te verzorgen en dat doet hij goed. Vroeger was mijn haar kammen soms een echt drama, maar deze maakt mijn leven een stuk gemakkelijker.

Fem’x Deo

CriteriumKortrijk 113

Van deze deo had ik geen hoge verwachtingen toen ik hem kocht. De mijne was bijna op en ik had dringend een nieuwe nodig. Waar andere deo’s me tijdens snikhete zomerdagen al eens in de steek durfden laten, doet deze prima z’n werk. Oh en voor de prijs moet je het ook niet laten.

Pickwick Green Tea

CriteriumKortrijk 119

Ik ben altijd een groot koffieliefhebber geweest, maar de laatste tijd neig ik meer en meer naar thee. In de maand juli heb ik vooral genoten van deze groene thee van Pickwick.

Dislikes

 Schwarzkopf Droogshampoo

CriteriumKortrijk 111

Ik ben dol op droogshampoo. Het is bij momenten een echte lifesaver, maar deze van Schwarzkopf is dat jammer genoeg niet. Hij maakt mijn haar zwaar, vies, vuil en vettig. Jammer.

Aquafresh 3-voudige bescherming

CriteriumKortrijk 110

Deze tandpasta doet waarschijnlijk prima z’n job bij de meerderheid van de mensen, maar bij niet. Voor gevoelige tanden is dit een grote no-go.

Blog 403

Ziezo, dit waren mijn likes en dislikes van de maand augustus. Om af te sluiten nog deze foto van Messi. Ik mis dit schatje <3.

Geniet van jullie zondag!

Veel liefs

Birgit x

One thought on “Likes/Dislikes Juli 2014

Geef een reactie

