New In: Allstars

CriteriumKortrijk 124

Afgelopen week ging ik nog eens shoppen met de mama. Geen random shopbeurt deze keer. Nee, we hadden een doel. Ik had al een tijdje mijn oog op een paar nieuwe Allstars en vorige week ging ik ze eindelijk kopen. In de winkel werd ik echter enthousiast en bracht een tweede paar mee naar huis. Benieuwd welke? Lees dan snel verder.

CriteriumKortrijk 125

CriteriumKortrijk 144

CriteriumKortrijk 150
CriteriumKortrijk 148

CriteriumKortrijk 137

CriteriumKortrijk 153

CriteriumKortrijk 135

CriteriumKortrijk 167

CriteriumKortrijk 161

CriteriumKortrijk 157

CriteriumKortrijk 159

CriteriumKortrijk 169

 

Oorspronkelijk had ik de witte op het oog. Ze stonden al een tijdje op mijn wishlist en leken me een goeie aanvulling voor mijn schoenencollectie. In de winkel besloot ik om de grijze ook maar mee te nemen. Je kan nu eenmaal nooit teveel schoenen hebben. Right? Over het algemeen doe ik ook best lang met Allstars. Mijn eerste paar zijn nog altijd in beste goeie staat, ondanks de vele festivals en wandeltochten.

Wat vind je van mijn aankopen?

Liefs Birgit x

2 thoughts on “New In: Allstars

Geef een reactie

