The 100 Things Summer Challenge: Update

100 things summer

Begin juli begon ik vol enthousiasme aan de Summer Challenge. Doel van de challenge is om 100 spullen weg te doen. Elk gekocht of gekregen item is +1. Ondertussen zijn we een dikke maand verder en is er al veel het huis uit gegaan. Jammer genoeg is er ook ontzettend veel bijgekomen. Benieuwd hoe ik het er tot nu toe van afgebracht heb?

Uit

  • 12 cd’s
  • 10 dvd’s
  • 10 armbandjes
  • 9 strips
  • 8 boeken
  • 7 beren
  • 6 sleutelhangers
  • 4 beeldjes
  • 3 kammen
  • 3 kettingen
  • 3 parfumflesjes
  • 2 tapijten
  • 2 hangertjes
  • 2 bokalen
  • 1 kaart
  • 1 kalender
  • 1 tekening
  • 1 telefoonhoesje
  • 1 adresboek
  • 1 agenda
  • 1 shirt
  • 1 haarband
  • 1 tas
  • 1 koffer
  • 1 kist
  • 1 broek
  • 1 puzzel
  • 1 Ronde van Vlaanderen gids
  • 1 Tour de France gids
  • 1 breigids
  • 1 haakgids
  • 1 ring
  • 1 paar oorbellen
  • 1 Barbie keuken
  • 1 pot verf
  • 1 etui
  • 1 fotografiehandleiding
  • 1 tube behanglijm
  • 1 wielergids
  • 1 tafelkleed
  • 1 bedeltje
  • 1 klok
  • Collectie strikjes (tel ik gewoon als 1)
  • Collectie stenen (telt ook als 1)

In totaal gingen er al 111 items de deur uit. Belachelijk veel eigenlijk. Ik stond ervan versteld hoeveel boeken, cd’s en dvd’s ik had. Het overzicht was compleet verloren en dus heb ik er veel weggedaan. Een deel staat te koop op tweedehandssites, maar het grootste deel gaat naar de Kringloopwinkel. Een paar dingen heb ik ook weggegeven aan familie en vrienden.

In

  • 4 planten
  • 4 kaders
  • 3 shirtjes
  • 2 topjes
  • 2 paar slippers
  • 2 shorts
  • 2 bloempotten
  • 2 paar Allstars
  • 2 rollen washi tape
  • 2 nieuwe tapijten
  • 1 joggingbroek
  • 1 paar loopschoenen
  • 1 paar pantoffels
  • 1 reisset
  • 1 jurkje
  • 1 trui
  • 1 dekbed
  • 1 pyjamabroekje
  • 1 dekbed
  • 1 geurkaars
  • 1 rol magneettape
  • Filmscanner
  • Tasje Feeling
  • 1 balpen
  • Wc verfrisser
  • 1 klok

En dit kwam er allemaal binnen. Wauw.. 41 items. Het resultaat van een paar shopbeurten.

Ondergoed, sokken, boodschappen, medicijnen, brieven en tijdschriften heb ik trouwens niet meegeteld. Ook al heb ik flink mijn ondergoed en sokkenlade opgeruimd.

In het begin nam ik trouwens heel enthousiast foto’s, maar dit is er halfweg van tussen geschoten.

Ik ben alvast heel blij met het voorlopige resultaat. Al mijn lades kunnen terug vlot dicht. Dat was vroeger al eens een probleem.

Resultaat

Nog welgeteld 30 items te gaan!

Heb jij opgeruimd deze zomer?

Liefs Birgit x

 

One thought on “The 100 Things Summer Challenge: Update

Geef een reactie

