Catrice Camouflage Cream

DSC_0172

Als er één product is waar ik niet meer zonder kan, dan is het wel concealer. Vandaag review ik voor jullie mijn laatste aanwinst, namelijk de Camouflage Cream van Catrice. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder.

DSC_0171

DSC_0174

In totaal zijn er 3 kleuren:

  • 010 Ivory
  • 020 Light Beige
  • 030 Rosy Beige

Ik heb zelf 010 Ivory. Dit is de lichtste kleur. Voor de getinte huidjes, is er geen kleur voorzien. Jammer van Catrice.

DSC 385

De concealer komt in een glanzend potje met draaidop. Persoonlijk ben ik geen fan van het draaisysteem. Daarnaast is een potje niet echt hygiënisch. Na verloop van tijd komt het gewoon vies. Vooral als je -zoals ik- de concealer aanbrengt met je vingers.

DSC_0173

Zoals ik al zei breng ik de concealer aan met mijn vingers. Dat zorgt ervoor dat het product een beetje smelt en maakt het aanbrengen een stuk gemakkelijker. De substantie is redelijk hard, maar aanraking met de (warme) huid maakt het product lekker creamy.

Camouflage Cream De swatch op mijn arm valt een beetje weg, maar die op mijn vinger geeft een beter beeld.Beauty

Blotebillengezicht bovenaan. Ik heb niet echt last van wallen, maar heb toch behoefte aan een frisse blik ’s morgens. Het gomt als het ware de vermoeidheid uit je gezicht.

Ook puistjes en onzuiverheden kan deze concealer perfect aan. Had ik graag aan jullie laten zien, maar ik heb er geen op dit moment. Lucky me.

Conclusie

Het grootste nadeel vind ik de verpakking. Hygiënisch kan je het niet echt noemen. Als je grootste probleem de verpakking is, dan weet je dat je aan het muggenziften bent.

Waar ik voorheen vooral vloeibare concealer gebruikte, grijp ik meer en meer naar deze compacte versie van Catrice.

Topdekking, smeert gemakkelijk uit, vervaagt mooi en blijft goed zitten. Voor 3 euro. Wat wil een mens nog meer?

Kende jij deze concealer van Catrice al?

Liefs

Birgit x

3 thoughts on “Catrice Camouflage Cream

Geef een reactie

