Update + nieuwe layout

Hey, allemaal! Long time no blog. Bijna een maand ben ik afwezig geweest van het wereldwijde web, maar vandaag ben ik terug. En dat is niet alles. Sinds vorige week zit By Birgit in een nieuw jasje.

Vastleggen in volledig scherm 22-9-2014 173749.bmp

De vorige layoutverandering is nog niet zo lang geleden, maar ik hou nu eenmaal van afwisseling. Daarnaast was het gemis van de sidebar te groot. Tijd voor verandering dus!

Vastleggen in volledig scherm 24-9-2014 210428.bmp

De layout is nog altijd simpel en strak met de focus op de foto’s. Voor de liefhebbers: mijn nieuwe thema heet Sketch en was helemaal gratis.

De zomervakantie zit er voor mij nu ook echt definitief op. Sinds vorige week zit ik terug in mijn vaste routine van school, studeren en bloggen. De laatste weken van mijn vakantie heb ik echter goed kunnen vullen met het renoveren van mijn slaapkamer. Dat was ook een van de redenen voor mijn blogstilte. Gedurende een paar weken zat ik tot over mijn oren in de verf en de compaktuna.

Het plan was nochtans eenvoudig en de timing strak. Gewoon de muren een likje verf geven, hier en daar een gaatje of kier opvullen, maar zo simpel was het niet. Een muur moest opnieuw bepleisterd worden en het nam allemaal veel meer tijd in dan verwacht. Gotta love renoveren. Op de valreep heb ik gelukkig alles kunnen afwerken en nu slaap ik terug heerlijk in mijn vertrouwde bed.

Ik ben alvast heel erg benieuwd wat jullie van de nieuwe layout vinden. Laat maar iets weten bij de comments. Ik wens jullie allemaal een prachtige maandag! Moet wel lukken met het mooie weer dat ze voorspellen ;).

Liefs

Birgit x

2 thoughts on “Update + nieuwe layout

Geef een reactie

