Mini Shoplog Hema en Kruidvat

Koksijde 096

Na het vele studeren en klussen van de afgelopen weken besloot ik mezelf te trakteren op een bezoekje naar de Kruidvat en de Hema. Ik denk niet dat ik al ooit met lege handen de hema en kruidvat ben buitengewandeld, dat was deze keer dus niet anders. Kijk je mee naar mijn buit?

Koksijde 084 Koksijde 087 Koksijde 088 Koksijde 089 Koksijde 090 Koksijde 091

Een nieuw schooljaar vraagt natuurlijk om een nieuwe agenda. Vanaf nu hoop ik mijn dagen terug gestructureerd door te komen.

Eigenlijk had ik zin in een van de filofax look-a-likes, maar die hadden ze enkel nog in het zwart. Dus werd het deze. Ook leuk. Ik hou van variatie in een agenda en dat heeft deze wel. Verschillende tabbladen, insteekhoesjes en een handige bladwijzer. Top.

Koksijde 108

Bij het begin van en nieuw schooljaar trakteer ik mezelf graag op een paar nieuwe balpennen. Als kleine motivatie voor mezelf. Dit jaar ging mijn voorkeur uit naar deze.

Koksijde 110

Tenslotte ging ik nog even binnen bij Kruidvat. Daar zag ik dat de Ultimate Colour lipsticks in de aanbieding waren voor slechts € 1. Cotton Candy ontbrak nog in mijn collectie, dus dit liefroze kleurtje ging mee naar huis.

Dit waren al mijn geschopte spulletjes. Niet zo heel veel, maar ik probeer alvast wat geld opzij te zetten voor het nieuwe schap van Essence en Catrice.

Liefs

Birgit x

2 thoughts on “Mini Shoplog Hema en Kruidvat

Geef een reactie

