Catrice In A Rosegarden Lipstick

Koksijde 047

Door de assortimentsvernieuwing van Catrice moesten we afscheid nemen van verschillende producten, maar gelukkig kwamen er ook vele nieuwe in de plaats. Vandaag review ik voor jullie een nieuw kleurtje uit de Ultimate Colour lijn.

Koksijde 054

De Ultimate Colour lipsticks komen in de bekende zwarte hulzen. De verpakking doet alvast niet vermoeden dat het om een budget product gaat. Ook het gedrukte logo in de lipstick geeft een heerlijk gevoel van luxe.

Koksijde 056

In totaal zijn er 5 nieuwe kleuren, waarvan ik nummer 370 In A Rosegarden kocht. De naam vind ik zo ontzettend leuk. Het doet me denken aan een groot veld met rozen.

Koksijde 048

In A Rosegarden is een prachtige, oudroze kleur met een glansje. Ik ben dol op dit soort kleuren.

Beauty3

Links met flits, rechts zonder. De swatches zien er alvast goed uit. Ze glijden over je pols en de dekking is top.

Beauty2

Lipswatches! Boven zie je mijn lippen zonder product, onder met lipstick. Ondanks de naam Ultimate Shine is de glans van deze In A Rosegarden toch eerder subtiel. Hou ik wel van.

Koksijde 049

Conclusie

De Ultimate Colour Lipstick In A Rosegarden nummer 370 is zeker een aanrader. Het is het perfecte everyday kleurtje, maar kan ook gewoon ’s avonds. Het is maar wat je leuk vindt.

Hij dekt goed, is heerlijk romig en brengt gemakkelijk aan. Hij houdt het zeker 3 uur, maar na een drankje of kleine maaltijd werk ik hem toch graag bij.

Te koop bij alle Kruidvat filialen voor € 3,99.

Heb jij de nieuwe lipsticks van Catrice al gespot?

Liefs

Birgit x

4 thoughts on “Catrice In A Rosegarden Lipstick

Geef een reactie

