Einde Summer Challenge

Untitled3

Begin juli begon ik vol enthousiasme aan de Summer Challenge. Doel van de challenge is om 100 spullen weg te doen. Elk gekocht of gekregen item is +1. Ondertussen zit de zomer er jammer genoeg op en kwam er dus ook een einde aan de challenge. Benieuwd hoe ik het er van afgebracht heb?

Uit

  • 12 cd’s
  • 10 dvd’s
  • 10 armbandjes
  • 9 strips
  • 8 boeken
  • 7 beren
  • 6 sleutelhangers
  • 6 kettingen
  • 5 kammen
  • 4 beeldjes
  • 4 riemen
  • 3 parfumflesjes
  • 3 notitieboekjes
  • 2 tapijten
  • 2 hangertjes
  • 2 bokalen
  • 2 vazen
  • 2 shirtjes
  • 2 potjes
  • 2 paar oortjes
  • 2 puzzels
  • 2 kwasten
  • 1 kaart
  • 1 kalender
  • 1 tekening
  • 1 telefoonhoesje
  • 1 adresboek
  • 1 agenda
  • 1 shirt
  • 1 haarband
  • 1 tas
  • 1 koffer
  • 1 kist
  • 1 broek
  • 1 Ronde van Vlaanderen gids
  • 1 Tour de France gids
  • 1 breigids
  • 1 haakgids
  • 1 ring
  • 1 paar oorbellen
  • 1 Barbie keuken
  • 1 pot verf
  • 1 etui
  • 1 fotografiehandleiding
  • 1 tube behanglijm
  • 1 wielergids
  • 1 tafelkleed
  • 1 bedeltje
  • 1 klok
  • 1 ringmap
  • 1 bindmap
  • 1 reisset
  • 1 horloge
  • 1 handtas
  • 1 spiegel
  • 1 broche
  • 1 speldje
  • 1 makeup brush
  • Collectie strikjes (tel ik gewoon als 1)
  • Collectie stenen (telt ook als 1)
  • Collectie cd kommetjes (telt als 1)
  • Lege balpennen (telt als 1)
  • Stickervellen (telt als 1)

In totaal heb ik 146 items weggedaan. Indrukkend veel, maar er zijn natuurlijk ook een hoop nieuwe spullen in mijn huis geslopen.

In

  • 4 planten
  • 4 kaders
  • 3 shirtjes
  • 2 topjes
  • 2 paar slippers
  • 2 shorts
  • 2 bloempotten
  • 2 paar Allstars
  • 2 rollen washi tape
  • 2 nieuwe tapijten
  • 1 joggingbroek
  • 1 paar loopschoenen
  • 1 paar pantoffels
  • 1 reisset
  • 1 jurkje
  • 1 trui
  • 1 dekbed
  • 1 pyjamabroekje
  • 1 dekbed
  • 1 geurkaars
  • 1 rol magneettape
  • Filmscanner
  • Tasje Feeling
  • 1 balpen
  • Wc verfrisser
  • 1 klok
  • 1 blush
  • 1 pincet
  • 1 handzeephouder

En er kwamen 44 items binnen.

Het is nipt, maar ik heb de challenge gehaald! Ik ben oh zo blij met het resultaat. Poetsen gaat razend snel, al mijn schuiven kunnen terug dicht en alles is lekker georganiseerd. Heerlijk.

Voorlopig komt er geen vervolg op deze challenge. Misschien als mijn hoardergenen weer de kop opsteken, maar laat ons hopen van niet! Tot die tijd geniet ik van mijn opgeruimd stekje.

Heb jij opgeruimd deze zomer?

Liefs Birgit x

Geef een reactie

