Empties augustus en september

DSC_0699

Het is ondertussen alweer oktober. De tijd vliegt echt voorbij! Vandaag toon ik jullie mijn opgemaakte producten van de maanden augustus en september met mijn persoonlijke mening over elk product. Benieuwd wat ik de afgelopen maanden fijn vond?

Lush Veganese en 9 to 5 cleanser

DSC_0729

We beginnen met de Lush producten. Vorig jaar kreeg ik voor mijn verjaardag een gigantisch Lush pakket cadeau van mijn lieve papa. Met daarin onder meer deze 9 to 5 gezichtsreiniger en Veganese conditioner.

De reiniger vond ik top, de conditioner not so much. Dat is echter geheel persoonlijk. Het afgelopen anderhalf jaar is mijn haar nu eenmaal een pak droger geworden. Dus heb je vet haar, dan zal deze waarschijnlijk top werken voor je.

De 9 to 5 face cleanser haalde perfect al het vuil van mijn gezicht zonder mijn huid uit te drogen. Deze zal ik zeker opnieuw bestellen.

Dettol handzeep

DSC_0737

Niet bepaald het meest spannende item van deze opgemaakt post, maar wel een persoonlijke favoriet. Ik ontdekte deze handzeep bij mijn buren tijdens het catsitten en was onmiddellijk om. Diezelfde dag ben ik nog een verpakking gaan halen. De geur vind ik geweldig en je handen voelen heerlijk gehydrateerd na het wassen. Hij is nogal aan de prijzige kant, dus ik heb hem ondertussen vervangen door de iets goedkopere variant van Kruidvat. Die ruikt iets minder lekker, maar is wel een pak goedkoper.

Batiste droogshampoo

DSC_0714

Droogshampoo is onmisbaar in mijn leven. Perfect voor die dagen dat je een wasbeurt nog wat wil uitstellen of wanneer je haar een beetje oompf nodig heeft. Dat kan deze als geen ander. Van nature heb ik redelijk volumeloos haar, maar daar brengt de XXL volume verandering in. Toppertje.

De XXL Volume wissel ik af met de droogshampoo voor brunettes. Deze laat geen grijze waas na in je haar, maar geeft wel minder volume.

Kruidvat watjes

DSC_0726

De hoeveelheid watjes die ik gebruik op een maand is hallucinant. Na een slechte ervaring met de watjes van Delhaize eigen merk, grijp ik toch altijd terug naar deze van Kruidvat. Deze doen hun werk prima!

L’Oreal Micellair water

DSC_0738

Ondertussen ben ik helemaal hooked aan het micellair water van Garnier, maar daarvoor gebruikte ik deze van L’Oreal. Doet zijn werk prima, maar die van Garnier is nu eenmaal een stuk goedkoper.

Dit waren al mijn opgemaakte producten van de afgelopen twee maanden. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien.

Wat hebben jullie opgemaakt deze maand?

Liefs

Birgit x

One thought on “Empties augustus en september

Geef een reactie

