Fall Favourites Tag

FallFavourites

 1234

Deze tag zag ik al op verschillende blogs voorbijkomen en omdat het eeuwen geleden is dat er nog een tag online is gekomen leek het me wel leuk deze in te vullen. Benieuwd naar mijn favorieten? Lees dan snel verder.

Thee

Ik ben een newbie op het gebied van thee. Een paar maanden geleden leerde ik het drinken en sindsdien kan ik best genieten van een kopje thee. Het lijkt me ook een pak gezonder dan koffie. Een echte herfstfavoriet heb ik dus nog niet. Als er iemand tips heeft? Let me know!

Koffie

Ik ben altijd een echte koffieleut geweest. Mijn persoonlijke favoriet blijft toch de cappuccino. Bij voorkeur met een grote toef slagroom en chocolade. Heerlijk!

Avondeten

Er gaat niks boven een heerlijke kom pompoensoep in de herfst.

Snoep/koek

Ik ben eigenlijk niet echt een grote snoeper. Koekjes en snoep eet ik zelden tot nooit. Chips gaan er echter wel altijd in, maar dat eet ik het hele jaar door. In de herfst bak ik wel vaker. Chocolade moelleux is een grote favoriet.

Sjaal

Ik ben dol op sjaals. Zelfs binnen loop ik vaak met een sjaal rond tot grote verwondering van mijn babysitkindjes die dat maar raar vinden. In de herfst haal ik terug mijn allerdikste exemplaren uit de kast.

Schoenen

Ik ben een moeilijke op het gebied van schoenen. Met mijn maat 35/ 36 is het soms een heus drama. In de winter pas ik gelukkig in een maatje 37 met behulp van een paar dikke sokken. Ik heb altijd ijskoude voeten, dus dat extra paar sokken is een must.

Jas

Essentieel tijdens de koudere maanden. Momenteel draag ik nog altijd mijn leren jasje. Zolang het weer het toestaat blijf ik deze wel dragen. Dan switch ik naar mijn zwarte mantel van de Coolcat. Ik heb ook nog een wit, fluffy jasje van de L&L.

Geurkaars

Vanille is altijd wel een goeie keuze.

Lipstick

De herfst en winter schreeuwen om donkere lipkleuren. Persoonlijk vind ik bruin en donkerrood wel leuk voor de herfst.

Parfum

Ik schuif de frisse, fruitige zomergeurtjes opzij en switch naar een zwaardere variant. Killer Queen van Katy Perry is momenteel een favoriet.

Bezigheid

Gezellig op de bank met een dekentje, een warme chocolademelk, een leuke serie op en mijn nep openhaard aan. Top.

Wat is jouw favoriete herfstbezigheid?

Liefs

Birgit x

Geef een reactie

