Huge Primark, H&M & New Look Shoplog

DSC_01711

Je zag het al in mijn diary van vorige week. Ik ging shoppen naar Luik. Voornamelijk voor de Primark, maar de andere winkels konden we niet links laten liggen. Met als gevolg een geplunderde bankrekening, maar wel een heerlijk gevulde kleerkast. Kijk je mee naar mijn aankoopjes?

cosy socks

Ik ben een echte koukleum in de winter dus sloeg ik alvast wat sokken in. Over deze Cosy Socks zijn de meeste wel lovend, dus ik ben benieuwd!  Deze waren € 2,50.

socks

Ik nam ook nog drie paar gewone sokken mee. Met panda’s! Té cute. Voor deze drie paar sokken betaalde ik slechts € 2,50. Koopje!

thermal socks

Toen viel mijn oog op deze thermal socks. Mijn hart maakte al direct een sprongetje, want zonder thermische sokken kom ik de winter niet door. Ik ben heel benieuwd of ze hun werk doen. De thermische sokken waren € 3.

DSC_0338

De primark is het walhalla van schattig slaapgerei. Ik kon me echter bedwingen en nam slechts één pyjama mee. Voor € 10 ging dit schattige, grijze exemplaar mijn mandje in.

DSC_0336

Ook deze Cheeta sjaal ging mee naar huis voor slechts € 4.

1

♥ Toen ik thuiskwam met deze was mijn vader z’n eerste reactie: “Oei, Birgit heeft een tent gekocht”. Ik snap de opmerking, want de trui ziet er gigantisch uit, maar valt best mooi. Ook de kleur is helemaal m’n ding. “De tent” kostte € 12.

♥ Deze is zo fluffig! Heerlijk om in weg te duiken tijdens de koude najaarsdagen. De prijs van deze was € 17.

♥ Deze is niet per se warm, maar wel heerlijk glitterig. Ook deze kostte € 17.

DSC_0480

Deze schattige schoentjes waren afgeprijsd van € 11 naar € 7,90. Stel je voor! Het printje aan de binnenkant vind ik een leuk detail.

Jas

Ik was eigenlijk totaal niet van plan om een nieuwe winterjas aan te schaffen. Ik had al twee winterjassen waar ik meer dan tevreden mee was en ben, maar toen viel mijn oog op deze en het was liefde op het eerste gezicht. Hij is zo warm, ook ietwat langer dan mijn andere jassen. Oh en hij was slechts € 35. Jawel.

HM

♥ Ik kocht een setje above the knuckle rings. Deze waren € 2,25.

♥ Deze fluffige trui kreeg ik eigenlijk van de mama als bedankje omdat ik de keukenkasten had uitgewassen. Heel schattig kleurtje ook. Deze was € 19,95.

NL

Bij de New Look ging ik resoluut voor de laarsjes. Ik wou nog een paar leuke bruine en zwarte enkellaarsjes. De bruine laarsjes vond ik zo leuk dat ik ze ook in het zwart meenam. Deze waren elk € 24,95.

Dit was mijn mega shoplog! Vanaf nu ga ik sparen denk ik, haha.

Hopelijk vond je het leuk om te zien! Laat maar weten in de comments wat je van mijn aankoopjes vind.

Ga jij soms naar Primark?

Liefs

Birgit x

8 thoughts on “Huge Primark, H&M & New Look Shoplog

Geef een reactie

