Essence Rock Out Blush

DSC_0366

De negende november is het terug tijd voor de jaarlijkse EMA’s en net zoals de voorgaande jaren is Essence een van de officiële sponsors van dit event. Speciaal voor deze gelegenheid brengt Essence de Rock Out collectie uit. Die blaasde me in de winkel niet direct van mijn sokken, maar de blush trok wel mijn aandacht. Benieuwd of het wat is?

DSC_0372

DSC_0373

De verpakking ziet er ietwat goedkoop uit en voelt niet echt stevig aan. Handig is wel dat je dankzij het transparante deksel onmiddellijk ziet welke kleur je in handen hebt.

DSC_0383

De blush zelf is natuurlijk wel prachtig. Hij zou zo uit een MAC collectie weggelopen kunnen zijn.

In de blush zitten er perzik, roze en lila tinten verwerkt. Het paars boezemde me in het begin wat schrik in, maar je kan er perfect voor kiezen om dat deel van de blush uit de weg te gaan als het toch je ding niet is.

Blush

De blush is goed gepigmenteerd, maar jammer genoeg vallen de swatches een beetje weg op mijn arm. Hij geeft ook zo’n heerlijke glans aan mijn wangen waardoor highlighter overbodig word.

DSC_0384

Na een paar keer gebruiken blijft het leuke patroontje gelukkig intact. Ook handig om te weten.

Een heerlijk roos kleurtje met een prachtige glans. Wat wil een mens nog meer.

De blush is voor € 3,39 te koop bij Kruidvat.

Wat vinden jullie van deze blush? Laat maar iets weten bij de comments!

Heb jij iets gekocht uit de Rock Out collectie?

Liefs

Birgit x

8 thoughts on “Essence Rock Out Blush

Geef een reactie

