Empties Oktober 2014

DSC_04466

Het is bijna niet te geloven, maar het is alweer november. Vandaag laat ik jullie een kijkje nemen in mijn “afval” en toon ik jullie wat ik allemaal opgemaakt heb deze maand. Kijk je mee?

DSC_0593

Ik ben een moeilijke op het gebied van tandpasta, maar deze van Oral B werkt perfect voor mij. Met mijn gevoelige tanden kan ik niet om het even welke tandpasta gebruiken. Van het Whitening effect heb ik weinig gemerkt, maar als je gevoelige tanden hebt, probeer deze dan zeker even!

DSC_0594

Als eerste product heb ik deze spray van Dove. Een echte lifesaver. Vroeger was m’n haar kammen soms een heus drama. Deze spray brengt daar gelukkig verandering in. Hij maakt mijn haar heerlijk doorkambaar en lekker glanzend.

DSC_0600

Met deze fles micellair water heb ik echt onwijs lang gedaan. Deze van Garnier verwijdert make-up perfect zonder je huid te irriteren. Ondertussen ben ik al een nieuwe fles begonnen. Toppertje dit.

DSC_0596

Ook deze scrub van Garnier is onwijs lang meegegaan. Ik gebruikte hem zo’n 3 keer per week en hij maakte mijn huid heerlijk babyzacht. En dan heb ik het nog niets eens gehad over de geur. Daar ben ik echt verliefd op. Geen idee of hij nog te koop is, want naar mijn gevoel heb ik hem al jaren, maar als het zo is dan koop ik deze zeker opnieuw!

DSC_0601

Ook mijn geliefde dagcrème was op. Ik had hem helemaal uit elkaar gehaald om toch maar niks verloren te laten gaan. Ik heb altijd een vette huid gehad, maar sinds een paar jaar wordt mijn huid alsmaar droger. Deze crème voedt mijn huid fantastisch. Toppertje!

Dit waren al mijn opgemaakte producten van de maand oktober. Hopelijk vond je het leuk om te zien.

Wat heb jij allemaal opgemaakt vorige maand?

Liefs

Birgit x

5 thoughts on “Empties Oktober 2014

Geef een reactie

