Esence Lash Princess Mascara

DSC_0794

Essence heeft een nieuwe mascara in het assortiment! En wat voor een. De speelse verpakking sprak me onmiddellijk aan. Nu moet een product niet alleen mooi zijn, maar ook goed zijn werk doen. Ik ben benieuwd of deze mijn wimpers de vorstelijke behandeling geeft die ze verdienen. Kijk je mee?

DSC_0795

DSC_0799

Ik was onmiddellijk dol op de verpakking. De dop is leuk gedecoreerd met rubberen versiersels. Het rubber is er niet alleen als decoratie, maar ook om meer grip te geven bij het opendraaien. Handig.

DSC_0669

Op de achterkant zie je een schattig korset. De zwarte kleur geeft de mascara toch een stoer effect.

DSC_0800

DSC_0462

Essence belooft je alvast een dramatisch volume dankzij het cobra borsteltje. De naam fascineerde me mateloos. Deze vorm zou ervoor moeten zorgen dat je vlot alle wimpers van een laagje kan voorzien.

2014-11-112

Boven zonder mascara en onder met de Lash Princess.

DSC_0676

De mascara is niet waterproof, maar gaat desondanks toch niet vlekken.

DSC_0812

De Lash Princess mascara voorziet mijn wimpers van een intens zwarte kleur en geeft ze wat volume. Het effect kan je mooi opbouwen, maar overdrijf niet in je laagjes, want dan is het risico op spinnenpoten groot. Een extra laagje aanbrengen zonder klonters kan tricky zijn. Met een dun laagje is deze mascara op zijn best.

Te koop bij Kruidvat voor slechts € 3,39.

Heb jij deze nieuwe mascara van Essence al geprobeerd?

Liefs Birgit

7 thoughts on “Esence Lash Princess Mascara

Geef een reactie

