NYC Expert Last Lip Lacquer: 204 Central Park Passion & 600 Turtle Bay Toffee

DSC_0672

Ik was al een tijdje benieuwd naar de Lip Lacquers van NYC. Vooral Central Park Passion stond hoog op mijn wishlist. Toen je dankzij een kortingsactie de tweede aan de helft van de prijs kreeg, twijfelde ik geen moment. Eenmaal in de winkel nam ik ook nog Turtle Bay Toffee mee. Benieuwd naar hoe ze het doen? Lees dan snel verder.

DSC_0658

De Expert Last Lip Lacquers beloven de intensiteit van een lipstick met de glans en het gemak van een lipgloss. Naast Central Park Passion en Turtle Bay Toffee zijn er nog vier verschillende kleuren verkrijgbaar:

♥ 100 Bare Brooklyn

♥ 203 FiDi Fuchsia

♥ 400 Big City Berry

♥ 500 Rockaway Ruby

DSC_0659

De Lip Lacquers zitten in een doorzichtige tube met zwarte dop. Zo zie je onmiddellijk welke kleur je in handen hebt.

DSC_0668

De applicator is de gewoonlijke sponsapplicator. Die best precies werkt.

DSC_0657

2014-11-111

De swatches knallen alvast van mijn arm. De pigmentatie is top.

2014-11-11

Central Park Passion is een heerlijk oudroos kleurtje. Helemaal mijn ding. Een perfect kleurtje voor elke dag.

2014-11-113

Turtle Bay Toffee is een bruine, warme kleur. Hier moet je van houden, maar ik vind hem alvast geweldig. Het is er dan ook het seizoen voor.

DSC_0671

De Lip Lacquers brengen vlot aan en dekken geweldig. Ook met de geur zit het goed. Ze ruiken heerlijk fris en fruit. Niet te overheersend. Perfect.

Na een paar uur zit er nog altijd iets van kleur op je lippen. Drie uur halen ze zonder probleem. Ook na een maaltijd blijft hij verrassend goed zitten. Daarnaast geven ze je lippen een zacht, aangenaam gevoel zonder ze uit te drogen. Oh en ze geven je lippen allesbehalve een plakkerig gevoel wat bij een lipgloss vaak wel het geval is.

Je merkt het: ik ben zeker te spreken over deze Lip Lacquers.

De NYC Expert Last Lip Lacquers zijn te koop bij Kruidvat voor € 3,49.

Wat vinden jullie van deze Lip Lacquers van NYC?

Liefs

Birgit x

6 thoughts on “NYC Expert Last Lip Lacquer: 204 Central Park Passion & 600 Turtle Bay Toffee

Geef een reactie

