Mijn 5 favoriete Android apps

DSC_06766

Volgende maand is het exact één jaar dat ik mijn Sony Xperia Z in mijn bezit heb en ik ben er nog altijd even blij mee. In de loop van de maanden heb ik natuurlijk ook een boel apps gedownload en vandaag deel ik graag mijn vijf favorieten met jullie. Kijk je mee?

VSCO Cam

VSCO

Onlangs heb ik flink gemest in mijn fotobewerkingapps, want als je een tabblad vol apps hebt en geen daarvan gebruikt, dan heb je een probleem. VSCO Cam overleefde de selectie en gebruik ik met veel plezier voor mijn Instagram foto’s.

Waterbalance

WB

Voldoende water drinken blijft een probleem voor mij, met als gevolg vaak hoofdpijn en blaasontstekingen. Deze zorgt dat ik mijn drankverbruik kan bijhouden en geeft me regelmatig meldingen. Je kan trouwens niet alleen water ingeven, maar ook andere dranken. Koffie of alcohol haalt je percentage wel naar beneden. Handig!

Sleep As Android

SAA

Dit is een betalende app, maar heeft wel een gratis proefperiode van twee weken. Sleep As Android meet mijn slaapkwaliteit. Aan de hand van de gedetailleerde statistieken kan je perfect zien hoe je nacht verliep. Daarnaast neemt hij eventuele geluiden op. Best eng trouwens om te beluisteren de dag erna.

Ik heb al verschillende apps geprobeerd, maar deze steekt er toch met kop en schouders boven uit. Jammer genoeg betalend, maar ik heb hem kunnen aanschaffen aan de helft van de prijs.

Wunderlist

WL

De laatste tijd heb ik het soms zo ongelooflijk druk dat ik vaak niet meer weet waar mijn hoofd staat. Gelukkig is er Wunderlist. Helemaal herontdekt dankzij Miss Lipgloss, maar wat is het toch een fijne app. Perfect voor to do lijstjes en wishlists.

Stiekem ben ik al begonnen aan een wishlist voor Kerstmis. Niet alleen voor mezelf trouwens, maar die van de familie hou ik nog even voor mezelf ;).

Dumb Ways To Die

DWTD

Dit is het perfect tijdverdrijf in de trein. Dus als je me ooit als een malle op mijn scherm ziet duwen en vegen, weet dan dat ik hoogstwaarschijnlijk dit spel aan het spelen ben.

DSC_07011

Wat zijn jouw favoriete apps?

Liefs

Birgit x

10 thoughts on “Mijn 5 favoriete Android apps

  1. Wat een super handige blogpost! Ik ben vooral heel erg nieuwschierig naar de app met het drinken. Ik weet dat ik te weinig drink dus dit zou voor mij misschien super handig zijn! Ook de app Wunderlist lijkt me erg handig. Ik schrijf alles steeds op papiertjes, maar vaak werkt dit toch niet echt super.

Geef een reactie

