Me Time Tag

Me Time

De Me Time Tag zag ik eerst voorbij komen bij Essie Button en daarna bij Vera Camilla en het leek me wel leuk om hem ook eens te doen. Benieuwd hoe ik volledig tot rust kom? Lees dan snel verder.

DSC_10744

Wat kijk of lees je?

Het lezen is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten, maar de laatste twee boeken waar ik in bezig was zijn De Tweede Dochter van Jodi Picoult en De Therapie van Sebastian Fitzek.

Ik kijk best veel series. Momenteel vooral The Mentalist, Castle, Geordie Shore (is ook een serie, toch?) en Brothers and Sisters. Daarnaast wacht ik met smacht op het nieuwe seizoen van Elementary! Series kijk ik gewoon lekker op mijn laptop.

DSC_10622

Wat draag je tijdens Me Time? #nobra

Sowieso fluffy items! Bij voorkeur mijn fluffy Primark pyjama met cosy socks.

DSC_108111

Wat zijn je favoriete beautyproducten om tijdens me time te gebruiken?

Sowieso maskertjes en neusstrips! Heerlijk om je gezicht diep te reinigen.

DSC_09866

Wat is momenteel je favoriete nagellak?

Hm, moeilijke. Ik ben dol op nagellak en lak ze sinds kort terug elke week. In het najaar neig ik meer naar de donkere, warme herfstkleuren. Momenteel ga ik toch voor nummer 824 van de Hema. Een heerlijk bordeauxrode kleur. Lekker chique.

Wat drink je en eet je tijdens me time?

De laatste tijd heb ik het thee drinken helemaal ontdekt, maar een warme chocomelk is natuurlijk een klassieker voor wat Me Time. Bij voorkeur vergezeld van een chocolademoelleux of chocoladecake.

DSC_107777

Wat is momenteel je favoriete kaars?

Ik ben dol op geurkaarsen en bij uitbreiding eigenlijk kaarsen in het algemeen. Momenteel prijkt er een geurkaars van Kruidvat (Cotton Fields) op mijn salontafel, maar vanille of kaneel geuren doen het altijd goed bij mij.

Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?

Tijdens Me Time blijf ik toch liever binnen. Net zo gezellig. Shoppen valt voor mij niet onder me time trouwens.

Ga je wel eens alleen naar de film?

Nee, nog nooit gedaan eigenlijk. Ik vind het toch een pak gezelliger met gezelschap.

Favoriete webshop?

Veel te veel, haha. Als ik er dan toch een moet uitkiezen dan ga ik voor die van de New Look. H&M staat stevig op nummer twee.

Heb je nog iets toe te voegen?

Ik ben dol op me time. Niks leuker dan een momentje voor jezelf om helemaal tot rust te komen. Iedereen heeft af en toe zo’n moment nodig. Even lekker aan jezelf denken en destressen.

Neem tijd voor jezelf, leer loslaten en geniet van het moment.

Hopelijk vond je het leuk om te lezen. Wat doe jij tijdens Me Time?

Liefs

Birgit x

7 thoughts on “Me Time Tag

Geef een reactie

