Hema Long Lasting Nailpolish

DSC_0823

Het druilerige weer van de laatste weken schreeuwt om een andere nagelkleur. Ik wisselde de vrolijke zomertinten in voor de donkere najaarskleuren. Vandaag review ik voor jullie twee lakjes uit de longlasting lijn van de Hema. Nagellak van de Hema is een absolute hit of een absolute misser. Benieuwd onder welke categorie deze vallen? Lees dan snel verder.

 Verpakking

DSC_0813

De lakjes komen in de typische Hema verpakking. Voor 11 ml betaal je € 2,75.

DSC_0815

DSC_0817

De twee lakjes die ik meenam komen beide uit de Long Lasting lijn van de Hema. In tegenstelling tot de bordeauxrode heeft de donkerpaarse kleur een matte finish.

DSC_0837

DSC_0836

Nummer 824 – nog altijd geen namen, jammer – is een prachtige bordeauxrode kleur.

DSC_0839

Dit kwastje vind ik persoonlijk minder fijn werken. Het lakt niet zo precies en je moet meerdere keren over je nagel gaan om ze van een kleurtje te voorzien.

DSC_0987

Deze dekt met twee laagjes.

DSC_0820

DSC_0831

Ook dit donkerpaarse lakje heeft nummer 824 gekregen. Het was me pas opgevallen bij het swatchen. Toevallig! Deze droogt echter mat op in tegenstelling tot bovenstaand lakje.

DSC_0829

Het kwastje van dit paars lakje is heerlijk breed en lakt fijn. De ronde bovenkant zorgt ervoor dat je de lak heel makkelijk kan aanbrengen.

DSC_0968

Ook dit paarse lakjes dekt met twee laagjes.

DSC_0825

Deze lakjes uit de Long Lasting Nailpolish lijn vind ik erg fijn werken. Ze dekken allebei perfect met twee laagjes en drogen best snel. Het kwastje van het paars lakje vind ik het fijnst werken.

Ook de houdbaarheid is best oké. Een volle week halen ze zeker niet zonder topcoat, maar ze doen het wel beter dan de meeste lakjes. Met topcoat blijven ze bij mij zeker vijf dagen mooi zitten. Na dag vijf ontstaat meestal de eerste, lichte schade.

Deze kan ik je beide van harte aanraden. Ik denk dat ik binnenkort nog een paar kleurtjes ga halen!

De Hema Long Lasting Nailpolishes zijn te koop bij Hema voor € 2,75. Ietsje duurder dan vroeger, maar nog altijd een fijn prijsje.

Wat vind jij van de Hema lakjes?

Liefs

Birgit x

9 thoughts on “Hema Long Lasting Nailpolish

Geef een reactie

