Hema Lipstick

DSC_0509

De foto’s van deze lipstick waren verloren gegaan in mijn concepten. Zonde eigenlijk, want ik ben altijd heel erg te spreken over de lipsticks van de Hema. Benieuwd of dit ook een toppertje is? Lees dan snel verder.

DSC_0512

De Hema Moisturising lipsticks komen in een lange, zwarte huls. Een mooie, basic verpakking. Wel gevoelig voor vette vingers, dus let daar voor op.

DSC_1034

Ik nam kleur nummer 10 mee naar huis. De Hema geeft zijn producten geen naam en dat blijf ik doodzonde vinden.

DSC_0514

Nummer 10 is een lichtroos, shimmery kleurtje.

2014-10-03

Niet een typische herfsttint, maar een heerlijke knalkleur. Kikkert je humeur helemaal op.

DSC_0520

Ik ben er alvast heel blij mee. Hij voorziet je lippen van een kleurtje zonder ze te drogen. Een keer smeren met deze lipstick en mijn lippen voelen heerlijk gehydrateerd aan.

Een kleine maaltijd overleeft deze niet, maar anders blijft hij vlot drie uur zitten. Dan moet je de kleur even bijwerken.

De Moisturising lipstick zijn te koop bij Hema voor slechts € 3.

Gebruik jij soms lipstick van de Hema?

Liefs

Birgit x

7 thoughts on “Hema Lipstick

Geef een reactie

